Den første menstertion efter fødselsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Annikaa

Hej

Vil altså lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt.

Jeg mener jeg har læst at når man får den første mins. efter en fødsels, så kan der godt gå længere tid inden den næste kommer? eller er det noget jeg har bildt mig ind?

Bare fordi jeg går og venter på den anden mins. Men er jo lidt svært at sige hvornår den kommer, da man kan få en ny cuklus, ikke? har nemlig ventet 31 dage nu, før havde jeg nemlig en på 22 dage, så venter altså lidt på den.

Håber nogen af jer har lidt forstand på det, som lige kan forklare mig lidt om det.

Hilsen Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

xxx

Det er meget forskelligt fra person til person.
Nogen får den ikke mens de ammer, mens andre gør.
Jeg har selv født d. 18. sept. jeg ammer dog ikke mere og gjorde det faktisk ikke så længe denne gang desværre, men jeg har stadig ikke set skyggen af mens, jeg har haft lidt underligt brunligt udflåd på størrelse med en lillefingernegl i 2-3 dage, og det var det men ikke noget jeg vil kalde mens.
Er der mulighed for at du evt. kan være gravid?
For der er jo altid mulighed for graviditet efter en fødsel, selvom man ikke har haft den.

Nyd det og husk du sparer penge indtil den kommer

Anmeld

8. december 2008

Annikaa

Ja, har læst om at der kan gå op til et år inden den kom. Men Jeg har jo haft min.

Ja, altså tror vis den ikke er kommet om en uges tid, så tage rjeg lige en prøve. Blev sku lidt nervøs, for havde sådan en forførdelig kvalme ved 7 tiden, og har lidt nu, men ja, det kan man jo godt ha selvom man ikke er gravid. Men må sige jeg er lidt nervøs. Men prøver lige at holde hoved koldt.

Men du hadve ikek læset noget om at den kunne komme, men at det ikke var altid den kom måenden efter?

Men tak for dit svar

Anmeld

8. december 2008

xxx

Nej har ikke læst om det, læser ikke så meget, andet end debatter
Jeg døjer også med kvalme indimellem, men har taget 2 teste og de var begge negative, så her er der ihvertfald ikke noget i ovnen

Kroppen skal jo også lige blive sig selv igen, min cyklus svingede meget inden min sidste graviditet, og det har den gjort siden jeg har mistet 2 gange, men inden da kunne jeg altid regne med den efter 28 dage. Så er lidt spændt på hvordan den kommer denne gang, hvis den kommer mere

Anmeld

8. december 2008

Annikaa

ja, har da lige en dag til at få det i efter normale cyluser. er det ikke mellem 21 og 32 dage en normal er. Og er 32 dage i dag... krydserlige fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.