Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er igang med 2 isci forsøg.
Blev scannet igår - der var 5 æg blærer, dog ikke så store så er igang med nyt hormontilskud - Luveris, samtidig med at jeg blev sat op i dosis af Gonal F. Skal scannes igen i morgen, så det er spændende hvordan det har virket.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
os2 skriver: Er igang med 2 isci forsøg. Blev scannet igår - der var 5 æg blærer, dog ikke så store så er igang med nyt hormontilskud - Luveris, samtidig med at jeg blev sat op i dosis af Gonal F. Skal scannes igen i morgen, så det er spændende hvordan det har virket.
Det bliver da vildt spændende!!!!
for at dine æg udvikler sig helt perfekt!
Tak.
I mit første forsøg udviklede jeg 12 ægblærer med kun 150 ml i Gonal F - nu skal jeg både speedes op og have mere hormontilskud - det er da underligt - eller er det bare så meget det svinger ??
for at det lykkes denne gang for jer.
Tror sagtens det kan svinge med ægudviklingen alt efter hvad cyklus man er i og hvordan man lige reagere på hormonerne, det har det i hvert fald gjort for flere herinde.
Husk at holde os opdateret Er jo vildt nysgerrig efter hvordan alt kommer til at gå.
Det bliver spændende.Jeg fik også ekstra hormoner, da mine æg voksede langsomt.Antallet af ægblærer kan godt svinge lidt. Hos mig var der hver gang et par stykker der havde "gemt" sig for skanneren
Held og lykke
Tak for jeres krydsede fingre
Jeg var til scanning i dag - de er stadig ikke store nok endnu - så fortsætter med både Gonal F og luveris 2 dage endnu - og tager så lige en scanning igen på tirsdag. Idag var der dog 6 ægblærer fra 13 mm og op til 16 mm - de skal helst være omkring 18-20 mm. Håber på ÆU på torsdag eller fredag.
Held og lykke med det hele...
Held og lykke! Jeg hepper
Lisbeth
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128