hvor tit bader i baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tit kommer/kom i baby i bad (4uger)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

738 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2011

Mother-love

jeg har indtil nu badet Isabella 2 gange om ugen. Da hun jo ikke bliver beskidt.. men hvornår begyndte i at komme dem i bad oftere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Fam. Madsen

da marcus var ca 4 uger kom han i bad hveranden da ca.

Anmeld

25. juni 2011

132319

Kamille kom fra hun var 0-6 måneder, i bad en gang om ugen

Nu kommer hun i bad ca. 2 gange om ugen eller hvis hun er snasket ind i mos 

Når hun starter i vuggestue, bliver det nok hver 2-3 dag, ligesom hendes storebror på 3½ år 

Anmeld

25. juni 2011

Valle81

michelledam skriver:

jeg har indtil nu badet Isabella 2 gange om ugen. Da hun jo ikke bliver beskidt.. men hvornår begyndte i at komme dem i bad oftere?

Her kommer vores i bad næsten hver dag - jeg har to drenge som er SÅ MONSTER varme og de lugter decideret af varme sved og det kan jeg ikke holde ud:0)

Arthur er fra 16 april 2011 - han får MME og han gylper altid når han bøvses af og selv om jeg bruger tons af stofbleer så får han altid det på sig selv - og det lugter ikke særlig godt og jeg synes ikke det hjælper bare at vaske med en klud:0)

Anton er 15 mdr og han er bare i smat smat alderen - han er ude at lege hver dag og er i sandkassen og piller ved alt og når han spiser er han grattet ind fra top til tå - og hvis ikek han skal lugte af mad og have sorte negle så er bad den eneste udvej:0)

Christina

Anmeld

25. juni 2011

morethanperfect

Oscar kommer i bad 2 gange om ugen . Da han var helt lille kom han i bad en gang om ugen pga. tør hud og anbefalinger fra SP ..

Anmeld

25. juni 2011

Hvem?

michelledam skriver:

Her er de i bad hver eneste dag, det har jeg det bedst med hvert fald så længe der er blebørn og den store på 17 mdr er over alt og i alt, så han er beskidt i løbet af 5 min,

så her er alle  i bad hver dag

Anmeld

25. juni 2011

Anonym

her er det ca 2 gange om ugen. Hvis hun bliver beskidt bliver hun da vasket en gang mere, men trods 9 mdr og kravlen bliver hun ikke decideret beskidt. Hænderne vaskes flere gange dagligt.

Anmeld

25. juni 2011

JustAnotherName

1-2 gange om ugen

Anmeld

25. juni 2011

Millesmammi

mille kom i bad HVER dag, fordi hun ellers ikke havde været til at komme i nærheden af, fordi hun lugtede meget tit af gylp

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

michelledam skriver:

Mine er blevet badet hver eneste dag fra dag et.
Først da de smed bleen, er de begyndt at komme i bad hveranden eller tredie dag eller efter behov.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.