Jeg har taget ansvar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

hc=k

Langt om længe har jeg taget ansvar for mit liv.

Jeg har brudt med min kæreste og denne gang står jeg ved det. Han skal flytte og så er jeg fri. Nu er det mere end 8 måneder jeg har prøvet at få ham ud af klappen, men endelig er der sket noget som har givet mig motivation til at få det gjordt.

Nu sidder jeg og venter på at han kommer tilbage fra noget familie noget og så skal han fjerne de ting han kan og forsvinde ud af mit liv (så meget som muligt)

Det følels bare så rigtigt at få det gjort og der er ikke noget der kan få mig til at ændre mening.. Jeg er virkelig omgivet at held for tiden og der sker ting som man normalt kun høre om eller ser på film.. Ejjjj hvor er det da bare dejligt at være mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

mamiolvi

hc=k skriver:

Jeg har brudt med min kæreste og denne gang står jeg ved det. Han skal flytte og så er jeg fri. Nu er det mere end 8 måneder jeg har prøvet at få ham ud af klappen, men endelig er der sket noget som har givet mig motivation til at få det gjordt.

Nu sidder jeg og venter på at han kommer tilbage fra noget familie noget og så skal han fjerne de ting han kan og forsvinde ud af mit liv (så meget som muligt)

Det følels bare så rigtigt at få det gjort og der er ikke noget der kan få mig til at ændre mening.. Jeg er virkelig omgivet at held for tiden og der sker ting som man normalt kun høre om eller ser på film.. Ejjjj hvor er det da bare dejligt at være mig..

held og lykke med dit nye liv.. skønt du føler det er det rigtige...

Anmeld

25. juni 2011

hc=k

mamiolvi skriver:

held og lykke med dit nye liv.. skønt du føler det er det rigtige...

Det er bare så fantastisk. Jeg er blevet reddet at en prins

Anmeld

25. juni 2011

2721

Ej hvor dejligt for dig. Stort skulder klap fra mig og held og lykke med din nye og bedre tid der ligger forud for dig

Anmeld

25. juni 2011

mamiolvi

hc=k skriver:

Det er bare så fantastisk. Jeg er blevet reddet at en prins

jeg blev også redet af en prins for 1, 5 år siden, ham er jeg forlovet med nu og venter barn til sept.. inden da boede jeg med en meget pskopatisk lignede mand som jeg bare ikke kunne finde kræfter til at få ud af mit liv...

Anmeld

25. juni 2011

hc=k

Puslingen skriver:

Ej hvor dejligt for dig. Stort skulder klap fra mig og held og lykke med din nye og bedre tid der ligger forud for dig

Tusind tak skal du have

Jeg havde et håb om at der engang ville komme en og redde mig, men jeg troede alligevel ikke på at det ville ske, men ud af det blå kom der alligevel en og reddede mig. Det er et helt eventyr

Anmeld

25. juni 2011

musse1

hc=k skriver:

dejligt at hører, du nu har brudt med ham, nu du ik følte det skulle være jer, så heller gøre det end og være sammen og ulykkelig.. held og lykke med dit "nye" liv.

Anmeld

25. juni 2011

sarahb

hvor er det sejt!
Det stråler ud af dit indløg hvor glad du er, det er så vigtigt at du er i så stor fred med din beslutning. Det er jeg glad for...

Anmeld

25. juni 2011

hc=k

mamiolvi skriver:

jeg blev også redet af en prins for 1, 5 år siden, ham er jeg forlovet med nu og venter barn til sept.. inden da boede jeg med en meget pskopatisk lignede mand som jeg bare ikke kunne finde kræfter til at få ud af mit liv...

Det er bare så dejligt at der er prinser til

Super dejligt at hører at vi kvinder kan være heldige

Anmeld

25. juni 2011

hc=k

sarahb skriver:

hvor er det sejt!
Det stråler ud af dit indløg hvor glad du er, det er så vigtigt at du er i så stor fred med din beslutning. Det er jeg glad for...

Jeg er bare så stolt og jeg er bare så viljefast.. Jeg er helt oppe og kunne sige at jeg er lykkelig selvom det jo nok lyder underligt i manges øre.

Sommerfugle i maven kan give en mange kræfter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.