Kan man få et nyt garanti bevis??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

An&Jo

jeg er i den uheldige situation at jeg har mistet mit garantibevis på min barnevogn..

Jeg har lige fået de sidste ting fra min eks, og regnede sådan set med at det var derimellem fordi det stadig burde ligge oppe ved ham, men det var ikke imellem mine ting desværre, og jeg orker simpelthen ikke flere kampe med ham nu..

Så kan man gå ned i butikken og få et nyt garantibevis??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Miss T

Uhh det var uheldigt.. Du må jo prøve at høre i den pågældende butik, men skal nok ikke sætte næsen op efter noget.

Anmeld

25. juni 2011

MLT

Ja. Butikken skal gemme den i et antal år  (Det er jeg i hvert fald rimelig sikker på)

Vi havde engang en scooter, hvor vi havde smidt den væk, og der gik vi ned i butikken og fik en kopi et år efter  

Anmeld

25. juni 2011

Ellie79

Vi havde købt en odderbarnevogn og under flytning forsvandt det. Vi henvendte os til babysam og de lavede et nyt til os - så synes da ihvertfald du skal give det et forsøg.

Anja

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Man kan mobiler og andet... Så hvorfor ikk barnevogne?

Tag ned i butikken og snak med dem.

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

MichelleLjungberg skriver:

Ja. Butikken skal gemme den i et antal år  (Det er jeg i hvert fald rimelig sikker på)

Vi havde engang en scooter, hvor vi havde smidt den væk, og der gik vi ned i butikken og fik en kopi et år efter  

tak.. den er kun fra november sidste år, så mon ikke den stadig er der så..

Anmeld

25. juni 2011

MLT

An&Jo skriver:

tak.. den er kun fra november sidste år, så mon ikke den stadig er der så..

Det vil jeg tro!
Du skal bare kunne oplyse dato og tidspunkt  

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

AnjaB skriver:

Vi havde købt en odderbarnevogn og under flytning forsvandt det. Vi henvendte os til babysam og de lavede et nyt til os - så synes da ihvertfald du skal give det et forsøg.

Anja

tak tak.. må ned i ønskebørn og forhøre mig.. det er en emmaljunga, så det er jo en ret dyr vogn, og vil da gerne have så jeg kan få kigget på den hvis den går i stykker..

Anmeld

25. juni 2011

Rockertand

jeg er i den uheldige situation at jeg har mistet mit garantibevis på min barnevogn..

Jeg har lige fået de sidste ting fra min eks, og regnede sådan set med at det var derimellem fordi det stadig burde ligge oppe ved ham, men det var ikke imellem mine ting desværre, og jeg orker simpelthen ikke flere kampe med ham nu..

Så kan man gå ned i butikken og få et nyt garantibevis??

Jeg synes da, at du så skal tilmelde dig:

ekvittering.dk

De fleste kvitteringer kan jo også bruges som garantibevis...

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

MichelleLjungberg skriver:

Det vil jeg tro!
Du skal bare kunne oplyse dato og tidspunkt  

den er heldigvis købt med kort og ikke kontant, så kan da hente datoen inde på min netbank..

Beløbet skulle ihvertfald ikke være til at overse da jeg aldrig har brugt så mange penge på én gang før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.