smuk enkel brudekjole sælge kom ind og se :-) kun 1600 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.386 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

musse1

brudekjole nixa svensk design. str 44 kan sagtens syes ind

meget flot og enkel brudekjole, med en smule mønster oppe, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag.
. der hører slør og underskørt
den er lige renset, så ingen pletter på og lige klar til brug.
der er så man kan holde slabet oppe, til når man skal danse eller gå.

kun mig som har brugt kjolen 1 gang. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for. kom med spørgsmål hvis du har nogle

sender gerne  i er selvfølig også velkommen til at komme og prøve den.

de to første billeder er fra selve dagen, de andre var nogle jeg lige tog før jeg sendte den til rens.

der er normalt 3 knapper af gangen, hele vejen ned bag på, men den næst nederste knap er røget af, man kan evt. sy en ny på. se på billede 7

2000 kr ink slør og underskørt  sættes nu ned 1600 kr afhentet for brudekjolen og underskørt 1700 kr ink forsendelse. for brudekjole, underskørt og slør 1700 kr og med forsendelse 1800 kr 

gallakjolen er der beskrivelse og billeder af på side 2, åbenbart mig der ikke helt kan finde ud af det gallakjolen er solgt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

musse1

musse1 skriver:

brudekjole nixa svensk design.

meget flot og enkel brudekjole, med en smule mønster oppe, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag.

kun mig som har brugt kjolen 1 gang. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for. kom med spørgsmål hvis du har nogle

sender gerne koster ca. 135 kr i porto i er selvfølig også velkommen til at komme og prøve den.

de to første billeder er fra selve dagen, de andre var nogle jeg lige tog før jeg sendte den til rens.

der er normalt 3 knapper af gangen, hele vejen ned bag på, men den næst nederste knap er røget af, man kan evt. sy en ny på. se på billede 7

op

Anmeld

11. juli 2011

musse1

op giv evt. bud

Anmeld

17. juli 2011

musse1

slet ingen som kan bruge denne brudekjole 

Anmeld

24. juli 2011

musse1

opper den lige, kan jo være nogle kan bruge den, i er velkommen til at komme at prøve den, sender også gerne.. kom evt med seriøst bud

Anmeld

24. juli 2011

JuelZ

musse1 skriver:

brudekjole nixa svensk design.

sender gerne koster ca. 135 kr i porto i er selvfølig også velkommen til at komme og prøve den.

størrelse ??

Anmeld

24. juli 2011

musse1

Tina-Hansen skriver:

størrelse ??

du må undskylde jeg havde glemt at skrive størrelsen.. det er en 44 men kan saktens syes ind.

Anmeld

30. juli 2011

musse1

6. august 2011

musse1

9. august 2011

musse1

musse1 skriver:

brudekjole nixa svensk design. str 44 kan sagtens syes ind

da vi måske snart skal til jylland billund, vil det være muligt at jeg tager den med, så i kan prøve den der   men skriv hvis det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.