Hold da op en forskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Zeus

Cajsa er ved at rykke en str. op til str.80, så har været nede i kigge i Isabellas gamle tøj..

Billedet hvor Isabella har den på (hende der står op), er taget da hun var over et år gammel

Billedet af Cajsa (der sidder ned) er taget idag, hvor hun er 7 1/2 måned

Og det er selvfølgelig trøjen man skal kigge på Det eneste billede jeg havde af Isabella hvor hun også havde kjolen på, der kunne man næsten ikke se hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Tona

Det er sjovt så forskellige børn er...min "kæmpe" datter har brugt str. 80 i knap en måned nu, og hun er 6 mdr

Anmeld

25. juni 2011

Zeus

Amandas-mor skriver:

Det er sjovt så forskellige børn er...min "kæmpe" datter har brugt str. 80 i knap en måned nu, og hun er 6 mdr

Puha, så er hun da også en ordentlig basse

Jeg synes også det er ret vildt, der er alligevel mindst et halvt års aldersforskel på de 2, fra da billederne blev taget..

Anmeld

25. juni 2011

Tona

Puha, så er hun da også en ordentlig basse

Jeg synes også det er ret vildt, der er alligevel mindst et halvt års aldersforskel på de 2, fra da billederne blev taget..

Ja, det er sjovt at selv søskende kan være så forskellige

I øvrigt rigtig søde billeder

Anmeld

25. juni 2011

Sara.

JA det er sjovt at se hvor stor forskel der er... min søn på 15 mdr om et par dage kan passe nogle shorts min datter fik da hun var 3 mdr som ALDRIG ku komme over hendes lår og numse... He He...

Anmeld

25. juni 2011

Sara.

FOrresten, søde piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.