dåbs menu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

MelikkazMoar

Ja, nu har jeg siddet og kigget rundt her inde længe, og kan ikke rigtig finde så meget om dette emne..

hvad byder i jeres gæster på jeres barns første store dag?

jeg mangler lidt nogle forslag til en menu vi vil bruge .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Hos os var det brunch.
Hjemmelavet lagkage (dåbskage) til kaffen.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

25. juni 2011

Tennamor

Kigger lige med her, da jeg også mangler inspiration. Havde først tænkt på brunch, men nu er jeg mere henne i noget frokost noget med stege og salater. Vi holder i august hvor det forhåbentligt er dejligt varmt 

Vi bliver ca 50 voksne og 10 børn, så der skal lidt mad til 

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Vi skal dog først holde næste år...  Men vi laver kombi bryllup og dåb... Så det bliver helstegt pattegris med alt muligt salat og forskellige kartofler til...

Anmeld

25. juni 2011

Isabella_mor

vi starter med lidt velkomstdrink måske, med frugt og gulerødder, agurkestænger osv.. evt med lidt forskellige dressinger lavet på creme fraise...

vi har også bestilt en helstægt pattegris med tilbehør

så har vi vin, øl, sodavand, alm vand.. og sikkert også cider.

og så har jeg bestilt en kage fra en af kagedamerne herinde Zamanogdania..

og det bliver rigtig hyggeligt... 

Anmeld

25. juni 2011

Mor-til-asta-09

MelikkazMoar skriver:

Ja, nu har jeg siddet og kigget rundt her inde længe, og kan ikke rigtig finde så meget om dette emne..

da asta blev døbt startede vi med en skal med høns i asparges, som blev serveret.. derefter fik vi kold/lun ta selv bord bestående af rugbrød, pålæg, kyllingelår, frikadeller, kartoffelsalat.. og alt tilbehør dertil.. Til dessert fik hjemmelavet lagkage, med billede af asta... Rigtig lækkert....

Anmeld

25. juni 2011

M.O.A.R.

Vi bød på Kinesisk buffet med suppe og en masse forskellige retter + ris og nudler. (alt i alt 10 retter) Det var et hit! Og det var dejligt ikke at skulle tænke på om man havde husket det hele, synes vi havde stress nok i forvejen

Og så hjemmelavet chokoladekage med kagecreme til dessert, Selvfølgelig som dåbskage Jeg havde lavet en lille barnevogn der skulle på den ene kage og min mand er bager, så han sprøjtede flødeskum på og pyntede fint

Anmeld

25. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

MelikkazMoar skriver:

Vi havde glaseret skinke, kalvesteg, salat, flødekartofler, frikadeller til hovedret og så bare en gang is til dessert og til kaffen var der småkager og chokolade  sådan dejlig nemt og lave  og folk var mætte da de gik

Anmeld

25. juni 2011

B&J

Vi fik helstegt pattegris kl 17.30

og kl 20.00 fik de kage

Anmeld

25. juni 2011

Stine1982

Vi skal holde dåb til september og har valgt at få maden udefra.

Vi skal have en buffet med Italiensk tema fra Smageriet. Jeg vil dog sammen med min mor bage brød selv, samt kransekage og dåbskage.

Håber det kan give lidt inspiration til andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.