Anonym skriver:
Ja. Det handler om min kæreste og jeg.
Vi har sammen en dreng på snart 2 år. Problemet er bare at jeg ikke rigtig er glad...jo, der er mange ting jeg er glad ved. Men ikke vores forhold.
Jeg har nu tænkt i snart over 6 måneder om det måske ville være det rigtige hvis vi gik fra hinanden?
Jeg har bare ikke de samme følelser for ham mere. Har ikke lyst til at have sex. Har egentlig ikke rigtig den store lyst til at lave ting sammen med ham. Der er mange ting der irriterer mig ved ham. Vi skændes TIT. Og jeg føler ikke han prøver at gøre en indsats.
Han er en fantastisk far og jeg ved at vi vil være venner for altid. Men jeg har bare svært ved at se ham og jeg sammen resten af vores liv!!!
Især her til aften gik det galt igen. Vi havde nogle venner på besøg og drak nogle øl (jeg holdt igen pga. vores søn var hjemme), men han drak bare alt hvad den kunne trække (hvilket han altid gør når lejligheden byder sig) og jeg kan bare ikke lide ham når han er fuld og blev meget pinlig over ham. Nu sidder jeg så og ikke kan sove. Tænker hvad vores fremtid skal bringe.
Og hvad med vores søn. Jeg vil ikke have han skal være skilsmissebarn....men jeg vil jo også gerne have at han har en lykkelig mor. Vi har både hus og bil sammen, så det gør heller ikke omstændighederne nemmere.
Hvad skal jeg gøre??
PS: tak fordi du læste med.
Ja..let er det ikke, og jeg har selv siddet i din situation.
Men..du bliver nødt til at gøre op med dig selv, om du vil bruge dit liv på at gå og være halvulykkelig sammen med et menneske, som du egentligt kun er venner med.
Hvad ville du råde din bedste veninde til, hvis du var hende??
Efter min mening, så er det vigtigste, at man kan se tilbage på sit liv og sige:
Ja jeg tog de valg jeg tog, ud fra det synspunkt, at livet er for kort til at gå og være ulykkelig, så alt i alt, gjorde jeg mit bedste!
Og hvad tror du egentligt dit barn vil være bedst tjent med?
En mor der er lykkelig, eller en mor der ikke er det??
Hvor tror du at dit barn vil få mest overskud fra dig?
Så..tænk over det..og held og lykke.

Kærligst
Sussie