Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Indeholder:Lyse bunde og jordbær/Astimousse med hakket mørk chokolade. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.55 kuv.
En kage til min mands dejlige kollega der i dag fejrer at hun har været skolelære i 25 år. På kagen er nogle symboler der betyder meget for hende. En tornet gren med et hybenbær og "E.O" har hun tattoveret på sin fod. Hvad det helt betyder kan jeg ikke huske men jeg ved at hun bliver glad for at det er på hendes kage:-)Hun bruger meget tid på at vandre derfor sidder hun i sine vandreshorts og med rygsæk på. Bøgerne er selvfølgelig fordi hun er lærer:-)Indeholder:Marcipanbunde, rabarbermousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.60 kuv
Alle mine kager kan ses på
http://michelles-droemmekage.blogspot.com/
Michelle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er bare SÅ FLOTTE ! Bryllupskagen var jo flot da jeg kom, men endnu flottere slutresultat
Lou87 skriver: De er bare SÅ FLOTTE ! Bryllupskagen var jo flot da jeg kom, men endnu flottere slutresultat
Og tak for hyggeligt selskab!
linemus skriver: Smadderflotte kager!Når du skriver "lyse bunde" og "marcipanbunde", er det så den der basisopskrift (den uden æg), du bruger?Og hvad har du stukket i bladene?- Line
Smadderflotte kager!Når du skriver "lyse bunde" og "marcipanbunde", er det så den der basisopskrift (den uden æg), du bruger?Og hvad har du stukket i bladene?- Line
Ja det er min basisopskrift jeg bruger
Bladene er sat på blomstertråd og bundet sammen med blomstertape
Polkaprik skriver: Indeholder:Lyse bunde og jordbær/Astimousse med hakket mørk chokolade. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.55 kuv. En kage til min mands dejlige kollega der i dag fejrer at hun har været skolelære i 25 år. På kagen er nogle symboler der betyder meget for hende. En tornet gren med et hybenbær og "E.O" har hun tattoveret på sin fod. Hvad det helt betyder kan jeg ikke huske men jeg ved at hun bliver glad for at det er på hendes kage:-)Hun bruger meget tid på at vandre derfor sidder hun i sine vandreshorts og med rygsæk på. Bøgerne er selvfølgelig fordi hun er lærer:-)Indeholder:Marcipanbunde, rabarbermousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.60 kuv Alle mine kager kan ses på http://michelles-droemmekage.blogspot.com/ Michelle
Hvor er de flotte....
woow dælme sk*de hamrende flot!
Hvordan har du fået de to hjerter helt blanke og sølvfarvede??
:-) Sisse
Unnie skriver: Ih hvor er du altså bare super dygtig... Det er så imponerende hvad du kan finde ud af... Og damn de er flotte dine roser...
Ih hvor er du altså bare super dygtig... Det er så imponerende hvad du kan finde ud af... Og damn de er flotte dine roser...
Tusind tak Unnie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128