nogen der har erfaring med østrogenplaster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

baby84

Hej piger

jeg er i gang med frysecyklus. Har fået østradiol, men blev scannet idag på 12 dagen hvor min slimhind kun var 5mm. det tyder på at jeg ikke rigtig optager østrogen, hvorfor jeg nu har fået lægen overtalt til i stedet at give mig plaster.

Ved i om dette kan virke hvis det andet ikke gør og nogle der har prøvet at slimhinden blev god hvis den ikke var det på 12. dagen. er så bange for at vi endnu en gang bliver aflyst. det er næsten ikke til at holde ud, at intet vil virke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Hej piger

jeg er i gang med frysecyklus. Har fået østradiol, men blev scannet idag på 12 dagen hvor min slimhind kun var 5mm. det tyder på at jeg ikke rigtig optager østrogen, hvorfor jeg nu har fået lægen overtalt til i stedet at give mig plaster.

Ved i om dette kan virke hvis det andet ikke gør og nogle der har prøvet at slimhinden blev god hvis den ikke var det på 12. dagen. er så bange for at vi endnu en gang bliver aflyst. det er næsten ikke til at holde ud, at intet vil virke

Jeg har prøvet det, da min krop ikke ville samarbejde på piller.. Det virkede desværre ikke Vi fik aflyst vores første fryseforsøg og startede derfor op igen med den "gamle" model, som vi vidste virkede..

Jeg krydser fingre for, at plasteret virker på dig!

Lisbeth

Anmeld

27. juni 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har prøvet det, da min krop ikke ville samarbejde på piller.. Det virkede desværre ikke Vi fik aflyst vores første fryseforsøg og startede derfor op igen med den "gamle" model, som vi vidste virkede..

Jeg krydser fingre for, at plasteret virker på dig!

Lisbeth

tak for dit svar

øv.. det er bare så skide typisk at det lort ikke virker. Er næsten helt sikker på at det heller ikke dur for mig, men nu må vi se ondag når jeg skal scannes igen..Hvad var det gamle model..naturel??

Anmeld

30. juni 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

tak for dit svar

øv.. det er bare så skide typisk at det lort ikke virker. Er næsten helt sikker på at det heller ikke dur for mig, men nu må vi se ondag når jeg skal scannes igen..Hvad var det gamle model..naturel??

Hej søde!

Beklager det sene svar, men har haft lidt travlt de sidste dage..

Tjek min profil, der har jeg skrevet om hele forløbet

Hvis du har flere spørgsmål, så send mig en PB!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.