Tak Zafir, for supertricket med kart.mel+bill. af test kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

marloutti

Så har jeg øvet mig lidt på kager... Nok meget godt, for der gik jo lidt ged i det...(igen, tak for tricket) Så går det forhåbentlig godt til barnedåbskagerne

Skoene, jeg har lavet, skal bruges til barnedåben til den ene kage sammen med navnet. Og så ville jeg SÅ gerne ha haft puslespilsbrikker, men de er sgu lidt dyre... Så det blir enten cirkler eller stjerner...

Og den anden dåbskage vil jeg have cremefarvede kala på, crimp i kanten og muligvis sådan et "gitter" rundt på siden med sukkerkugler... Men nu må vi se... Aner jo ikke hvordan man laver det gitter....

Kram for nu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

MelikkazMoar

du skriver tak for tricket, er det et trick i også deler med os nye der gerne vil igang med de fine kager?

Anmeld

24. juni 2011

K&S

Wow, super flotte kager

Og ja, jeg vil da også gerne høre tricket?

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Selvfølgelig vil vi dele.... Det er at rulle fondanten ud i kartoffelmel i stedet for flormelis. Jeg havde fået min for tør, så den flækkede. men kartoffelmel er meget bedre at rulle ud i....

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

K&S skriver:

Wow, super flotte kager

Og ja, jeg vil da også gerne høre tricket?

tak... Har skrevet tricket oppe over...

Anmeld

24. juni 2011

K&S

marloutti skriver:

Selvfølgelig vil vi dele.... Det er at rulle fondanten ud i kartoffelmel i stedet for flormelis. Jeg havde fået min for tør, så den flækkede. men kartoffelmel er meget bedre at rulle ud i....

Aha, det trick har jeg luret, men tak tak

Anmeld

25. juni 2011

MelikkazMoar

marloutti skriver:

Anmeld

29. juni 2011

Laila T

man kan også bruge maizena, det udtørrer heller ikke.

tag en skumgummiklud (i ved dem man vasker numser med ) og hæld maizena inden i og stram med et elastik og du har en fin pude du kan duste bordet og hænderne med så hænger fondanten heller ikke ved.

Anmeld

30. juni 2011

marloutti

Laila T skriver:

man kan også bruge maizena, det udtørrer heller ikke.

tag en skumgummiklud (i ved dem man vasker numser med ) og hæld maizena inden i og stram med et elastik og du har en fin pude du kan duste bordet og hænderne med så hænger fondanten heller ikke ved.

Ja, maizena har jeg også hørt... Og sikke et fedt trick med kluden!!! Skal jeg da helt klart til at bruge!!! Tak

Anmeld

30. juni 2011

Zafir

UW

Og rigtig fine testkager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.