Hjælp til mønster onion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Grynt

Jeg har syet en del i onion mønster. Jeg syntes de har en god pasform og passer til ens str. Så hvis du er en str fx 38 så går du ikke helt galt med onions str 38  De er nemme at sy men den første kræver jo altid lige at man får læst tingene igennem  Jeg har sommetider lavet lidt om på længden af bukserne så nogle er syet til under knæet og andre har fået en smog syning tilsat  Har sågar lavet et par til manden også bare med snore i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

bullerbassen

Kurt skriver:

Jeg har syet en del i onion mønster. Jeg syntes de har en god pasform og passer til ens str. Så hvis du er en str fx 38 så går du ikke helt galt med onions str 38  De er nemme at sy men den første kræver jo altid lige at man får læst tingene igennem  Jeg har sommetider lavet lidt om på længden af bukserne så nogle er syet til under knæet og andre har fået en smog syning tilsat  Har sågar lavet et par til manden også bare med snore i

Tak for svar - Nu har jeg efterhånde syet så mange tullebukser til børn . Så vil prøve til mig selv - men kan læse mig til at der er stor forskel på mønster hvilket der sidder godt.

Dejligt og høre at Onion er et godt mønster  Så kan det jo ikke gå helt galt. Bukserne er nu klippet så nu venter maskinen.

Er spændt  på om jeg har valgt den rigtige str

Anmeld

25. juni 2011

Janni.

Glæder mig til at se billede af dem og fotomodellen alias bullerbassen 

Anmeld

25. juni 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Hi hi den er god med dig janni - ingen model billeder af mig søde

Kun ungerne  - kan slet ikke hænge ved på et billede .

Anmeld

25. juni 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Er bettemanden frisk igen ??

Er det denne weekend i skal holde dåb eller hvordan var det nu lige

Anmeld

25. juni 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Hi hi den er god med dig janni - ingen model billeder af mig søde

Kun ungerne  - kan slet ikke hænge ved på et billede .

Så i det mindste et billede af bukserne 

Anmeld

25. juni 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Så i det mindste et billede af bukserne 

Hi hi det skal du få og måske et billede på

Anmeld

25. juni 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Er bettemanden frisk igen ??

Er det denne weekend i skal holde dåb eller hvordan var det nu lige

Det har VIRKELIG hjulpet at han får en maske et par gange om dagen, han raller stadig lidt men er helt klar mere frisk. Faktisk har han lige sovet igennem i nat for første gang, siden han blev syg for 3 uger siden... Så det blev til 11 ½ times søvn til bettemanden..

Så mon ikke han er klar til barnedåben imorgen  Altså vildt at det er IMORGEN.. Kan slet ikke fatte dét !!  

Anmeld

25. juni 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Hi hi det skal du få og måske et billede på

Super....!! Glæder mig 

Anmeld

25. juni 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Det har VIRKELIG hjulpet at han får en maske et par gange om dagen, han raller stadig lidt men er helt klar mere frisk. Faktisk har han lige sovet igennem i nat for første gang, siden han blev syg for 3 uger siden... Så det blev til 11 ½ times søvn til bettemanden..

Så mon ikke han er klar til barnedåben imorgen  Altså vildt at det er IMORGEN.. Kan slet ikke fatte dét !!  

Åh det var godt  Dejligt han er klar til i morgen.

Og en HEL nat  Hvor mange gange var du så vågen  hihi

Hvis jeg ikke snakker mere med dig idag - må I have en SUPER dag i morgen - Glæder mig til at høre om den & se . Der er jo også lovet helt fantastisk vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.