Nysen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.484 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

min søn er 1 uge og han nyser lidt nogen gange, 5 gange om dagen, kan det være pga af vores hund eller ? måske er det fordi han har været ude og køre barnevogn de sidste par dage.

hvad et tegnene på hunde allergi for en uge gammel baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

min søn er 1 uge og han nyser lidt nogen gange, 5 gange om dagen, kan det være pga af vores hund eller ? måske er det fordi han har været ude og køre barnevogn de sidste par dage.

Det gjorde vores søn også nogengange 7 gange i træk. Dette var trods cleanet hjem, ingen husdyr og ingen røg eller lign. Min kæreste (hans far) har allergi så jeg spurgte lægen om det kunne være sådan noget men det sagde han at man slet ikke ville kunne se på så små børn. Idag er der ikke noget. Han er 4,5mdr.

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Det gjorde vores søn også nogengange 7 gange i træk. Dette var trods cleanet hjem, ingen husdyr og ingen røg eller lign. Min kæreste (hans far) har allergi så jeg spurgte lægen om det kunne være sådan noget men det sagde han at man slet ikke ville kunne se på så små børn. Idag er der ikke noget. Han er 4,5mdr.

så det er ikk noget man kan se på spædbørn om de ka tåle hunde ?

han nyser kun 2 gange i træk ca også senere på dagen ka han nyse igen

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

så det er ikk noget man kan se på spædbørn om de ka tåle hunde ?

han nyser kun 2 gange i træk ca også senere på dagen ka han nyse igen

Det lyder ikke sådan, desværre...

Tror det er for tidligt at lave en allergitest på så små børn men du kan jo prøve at høre ad

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Det lyder ikke sådan, desværre...

Tror det er for tidligt at lave en allergitest på så små børn men du kan jo prøve at høre ad

burde han ikk have andre tegn på hunde allergi ?

håber det fordi han har været udenfor, og lige ska vende sig til det.

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

burde han ikk have andre tegn på hunde allergi ?

håber det fordi han har været udenfor, og lige ska vende sig til det.

Jeg aner intet om det med dyr da jeg skilte mig af med min kat da vores søn kom til verden men lægen sagde som sagt at de ikke kunne tjekke allergi på så små børn. Der var han omkring 5-6 dage

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg aner intet om det med dyr da jeg skilte mig af med min kat da vores søn kom til verden men lægen sagde som sagt at de ikke kunne tjekke allergi på så små børn. Der var han omkring 5-6 dage

nå okay. ja håber det fordi han bare ska vende sig til at være ude

Anmeld

24. juni 2011

Clisolka

Vi fik at vide af vores SP, at det var fordi de lige skulle vænne sig til alt støv osv - det er de jo ikke vant til i maven 

Her er Isabella snart 8 mrd - og nyser stadig indimellem 

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Vi fik at vide af vores SP, at det var fordi de lige skulle vænne sig til alt støv osv - det er de jo ikke vant til i maven 

Her er Isabella snart 8 mrd - og nyser stadig indimellem 

ja der er en masse ting de lige ska vende sig til

vi har det rent hele tiden så det er nok ikk hunden, vi lader heller ikkk hunden være ved ham

Anmeld

24. juni 2011

Mus84

Der er intet du skal være nervøs for de kan først testes fra de 1 år, eller der kan de først vise tegn på allergiske reaktioner. Så længe der ingen af jer forældre der er allergikere

min datter nyser også mange gange om dagen uden der er forkølelse på vej eller noget der er mange ting der kan sættes et nys igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.