Vi kan ikke bestemme os!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

aya-zia

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det faldt mig lige ind at det faktisk ville være super sødt sammen. 

hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Malousmor87 skriver:

.. vi står med 2 navne , Zofia eller Xenia / Zenia.. Det er de sidste navne vi er kommet med ( som vi overhovedet ikke er sikre på ) .. Vi kan på ingen måde bestemme os om hvad navn lillemusen skal hedde..? Kæresten og jeg har en fælles datter der hedder Malou sasha .. Det vi søger et navne man ikke lige hører over det hele ( gerne lidt specielt. ) og som kan sammen med mellem navnet Oktavia ( farmor´s fornavn )

Nogen som har nogle gode ideer med pigenavne, tror efterhånden vi har været hele alfabetet igennem..  

Står og har termin imorgen så vi er meget spændte på hvad hun ligner når hun kommer.

Syntes navne med X eller Z er grimme

Hvis I vil have et navn som ingen børn hedder mere, så syntes jeg at i skulle kalde hende Dorthe Oktavia

Anmeld

26. juni 2011

Kløver

Malousmor87 skriver:

Lige mine ord.. Zofia er bare et meget yndigt pigenavn, ser jeg det som  Og hvis hun kommer ud som en bullerbasse så passer Zenia bare måske mere til hende..

ja i kan jo sagtens vente med endeligt at bestemme jer, men synes absolut det er 2 smukke navne i har fundet

Anmeld

29. juni 2011

Mortil2-87

Malousmor87 skriver:

.. vi står med 2 navne , Zofia eller Xenia / Zenia.. Det er de sidste navne vi er kommet med ( som vi overhovedet ikke er sikre på ) .. Vi kan på ingen måde bestemme os om hvad navn lillemusen skal hedde..? Kæresten og jeg har en fælles datter der hedder Malou sasha .. Det vi søger et navne man ikke lige hører over det hele ( gerne lidt specielt. ) og som kan sammen med mellem navnet Oktavia ( farmor´s fornavn )

Nogen som har nogle gode ideer med pigenavne, tror efterhånden vi har været hele alfabetet igennem..  

Står og har termin imorgen så vi er meget spændte på hvad hun ligner når hun kommer.

tja sån blev det altså ikke.. En Zofia ligner hun ikke,, og manden vil ikke have navnet Xenia .. Æv bøv.. ville så gerne have det navn til hende..

Men nu snakker vi lidt om Clara.. Men krydser da stadig fingre for at hun kommer til og hedde Xenia....

Anmeld

30. juni 2011

Pigent

Malousmor87 skriver:

tja sån blev det altså ikke.. En Zofia ligner hun ikke,, og manden vil ikke have navnet Xenia .. Æv bøv.. ville så gerne have det navn til hende..

Men nu snakker vi lidt om Clara.. Men krydser da stadig fingre for at hun kommer til og hedde Xenia....

Stort tillykke med hende(:

Malou og Clara synes jeg passer godt sammen. Xenia er også fint til Malou. 

Kom lige til at tænke på et navn som jeg synes passer til Malou, hvad med Helene/Helena? 

Anmeld

30. juni 2011

twinboys

Zofia

Anmeld

30. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Malousmor87 skriver:

Tillykke

Jeg syntes Clara lyder rigtig flot

Anmeld

30. juni 2011

Mortil2-87

merethe skriver:

Tillykke

Jeg syntes Clara lyder rigtig flot

tak.. jaah det heller ikk et navn alle hedder..

Anmeld

30. juni 2011

Mortil2-87

Barnepigen skriver:

Stort tillykke med hende(:

Malou og Clara synes jeg passer godt sammen. Xenia er også fint til Malou. 

Kom lige til at tænke på et navn som jeg synes passer til Malou, hvad med Helene/Helena? 

jaah de spinder meget godt sammen..  og vi har været mere en klar til og få hende.. så der passer det os..

Sys ikk rigtigt om Helena.. men tak..

Anmeld

30. juni 2011

Mortil2-87

Maja84 skriver:

ja i kan jo sagtens vente med endeligt at bestemme jer, men synes absolut det er 2 smukke navne i har fundet

jaa det bliver vi også nød til for vi er overhovedet ikke enige..

vi nu kommet frem til Clara så måske det navn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.