hvor tit ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

MetteDN

Hej piger ..

Hvor tit mener i at en dreng på 3 uger skal spise ?

Er sådan i tvivl, for sundhdsplejersken siger en ting og vagtlægen en anden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Den lykkelige

Fejl indlæg.. så ikke det var omkring amning..

Anmeld

24. juni 2011

Chris86

Ja mit svar må blive, når han er sulten? Tror ik vi rettede os efter hvad de forskellige sagde, men gav når hun gav tegn på at være sulten.. Ca. hver 3-4 time

Anmeld

24. juni 2011

twiggi

lige så tit de er sulten, søger efter brystet, det bare med at få amningen op og kører og få ham mættet og mælken reguleret.

Anmeld

24. juni 2011

Leonora25

MetteDN skriver:

Hej piger ..

Hvor tit mener i at en dreng på 3 uger skal spise ?

Er sådan i tvivl, for sundhdsplejersken siger en ting og vagtlægen en anden ..

Mon ikke det er sundhedsplejersken der burde vide bedst?? Men øv med modstridende oplysninger- jeg kan desværre ikke hjælpe.

Anmeld

24. juni 2011

twiggi

min datter spiste ca. hver 1½ time, hun var ikke så god til at spise sig mæt, så det blev ofte. men det lærer de efterhånden.

Anmeld

24. juni 2011

iris-mor

De er bare så søde når de er så små.

Vores Siri sov alt for meget som lille og jeg skulle vække hende hver 3. time og amme hende. Men hvis baby er sulten før så skal den jo bare have mad.

Rigtig god fornøjelse med den lille

Anmeld

24. juni 2011

raca

den ene spiste 8-12 gange i døgnet

den anden 6-8 gange..

så der er vist store udsving..

men det villle der vel også være hvis du spurgte rund i nabo laget om hvor tit og hvor meget de spiste.. og hvor ofte de drak noget..

Anmeld

24. juni 2011

piadas

Jeg ammede ca. 14-15 gange i døgnet de første par måneder, så det var ca. hver 1½ time, når hun var vågen. Det passede i hvert fald slet ikke med de 8-10 gange, de anbefaler.

Jeg lagde hende bare til, når hun var sulten.

Nu ammer jeg kun hver 3. time - hun gider slet ikke have noget, hvis jeg forsøger at lægge hende til oftere, så jeg tror selv, hun tilpasser det efterhånden.

Følg din intuition - den kommer du langt med!

Anmeld

24. juni 2011

MetteDN

Tak for svar Da jeg fulgte hvad sndhedsplejesken havde sagt resulterede det i at han overspiste, så han blev dårlig og fik ondt i maven, så syns det er lidt svært..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.