Hvordan får jeg det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg er kommet frem til den konklussion, at mit og mandens forhold ikke længere er noget jeg vil leve i.

Men jeg er en kylling Hvordan får jeg det sagt til ham. Jeg ved han bliver ked af det, og det har det det bare så skidt med. Derfor har jeg virkelig svært ved hvordan jeg skal få det sagt!? Og helst på en måde så han ikke bliver sur på mig, for jeg ønsker for alt i verden, at vi knan få et godt samarbejde omkring vores søn!!

Hvad med bolig? Skal jeg have en bolig klar jeg kan flytte i, eller skal jeg bede han flytte? Vi bor til leje privat, hvor vi begge står på lejekontrakten. Je vil ikke kunne sidde i huset alene. Ej heller vil han. Kan jeg forvente af ham, at vi fortsat deles om huslejen, mens han evt. flytter hjem til sine forældre og bor, indtil jeg får en anden lejlighed?

Hvordan er reglerne for samværd, vores søn er 9 måneder?

mvh Kyllingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Øv ingen svar

Opper lige!

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

det er meget meget svært for andre at svare dig på hvordan du skal gå fra din kæreste vi aner intet om dig og intet om ham og derfor er det umuligt at forudse hvordan Jeres reaktioner på bruddet - og offentliggørelsen af dette - vil være...

Måske han synes det er fint at han skal flytte, måske synes han du skal når nu det er dig der går fra ham? Jeg synes det er naturligt at man deles om huslejen I OPSIGELSESPERIODEN, men du kan ikke forlange at han skal betale indtil du har fundet noget nyt...

Jeg vil råde dig til bare at få det sagt! Få det overstået og forklar ham at du stadig holder af ham og ønsker et tæt samarbejde omkring Jeres barn men at du ikke kan være kærester med ham længere... Forsøg at gøre det så roligt som muligt så han ikke føler sig angrebet eller "smidpå porten"...

Det bliver skide hårdt, og I bliver begge kede af det, men har du besluttet at gå fra ham, så gør det nu så du ikke sætter HAM i den kattepine at stå alene med huslejen hvis du flytter ud fra den ene dag til den anden!

pøj pøj

knus

Anmeld

24. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg er kommet frem til den konklussion, at mit og mandens forhold ikke længere er noget jeg vil leve i.

Men jeg er en kylling Hvordan får jeg det sagt til ham. Jeg ved han bliver ked af det, og det har det det bare så skidt med. Derfor har jeg virkelig svært ved hvordan jeg skal få det sagt!? Og helst på en måde så han ikke bliver sur på mig, for jeg ønsker for alt i verden, at vi knan få et godt samarbejde omkring vores søn!!

Hvad med bolig? Skal jeg have en bolig klar jeg kan flytte i, eller skal jeg bede han flytte? Vi bor til leje privat, hvor vi begge står på lejekontrakten. Je vil ikke kunne sidde i huset alene. Ej heller vil han. Kan jeg forvente af ham, at vi fortsat deles om huslejen, mens han evt. flytter hjem til sine forældre og bor, indtil jeg får en anden lejlighed?

Hvordan er reglerne for samværd, vores søn er 9 måneder?

mvh Kyllingen

Som Caroline foreslog, så sig det stille og roligt til ham

Det nytter ikke noget at trække det ud.

Da min søns far valgte at gøre det forbi med mig, havde han overvejet at sige det til mig i ca. 1½ år, men pga. at han er tryghedsnarkoman og ikke rigtig kunne få det sagt, gik der så længe. Jeg må ærligt indrømme, at jeg egentlig følte mig holdt for nar i alt den tid. Så du må være ærlig overfor ham, og fortælle ham det

Anmeld

24. juni 2011

klmf

Der er vist ikke andet at gøre end at få manden sat ned og meldt klart ud, hvordan du har det. Nemmere sagt end gjort I know, men prøv at starte med at skrive begrundelsen ned for dig selv, så har du måske nemmere ved at finde ordene når I skal snakke.

Mht. bolig, så kan du højst forvente at I deles om udgifterne i opsigelsesperioden, så fåsøgt noget andet med det samme!

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.