Hold kæft hvor ER JEG arrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2008

Becks

Min bedste vedninde (mor til min gudsøn) ringede til mig 19:20, og fortalte hun var blevet overfaldet kl 19:00, jeg skyndte mig over til hende og fik hele historien...
Hun havde været hjemme hos hendes far for at aflevere hendes søn på 8 mdr, da de skulle passe ham til imorgen, fordi hun skal til fødselsdag hos hendes pap datter som fylder 18 år... Da hun skulle hjem for at gøre de sidste ting klar, ringede hun efter en taxa, men der ville gå 30-45 min før den kom, så hun besluttede at gå hjem (det tager ca 30 min på gå-ben) Da hun er ca 10 min fra hendes hjem, bliver hun passet op af 2 indvandrere, som klipper hendes bluse op og smider hende ned på jorden og trækker hende en lille meter, da de flår bukserne af hende, min veninde bruger ble pga hendes medfødte sygdom, og da de ser den, siger den ene fuck og snakker til den anden på deres sprog og så skrider de... Hvor ER jeg dog glad for hun bruger den ble, tænk hvad der var sket hvis ikke...

Og hvem fanden overfalder folk kl 19:00 om aftenen, hvad fanden blev der af, at man kan gå frit om dagen, nu skal man ikke kun være bange om natten men hele dagen... Fuck hvor jeg hader dem...
Jeg blev selv overfaldet for 3 år siden, og kan så meget sætte mig ind i hvad hun har oplevet, og hvor jeg glad for hun ikke havde sin lille søn med sig...

Hun har fået lov til og anmelde det imorgen, så vi har taget nogle billeder af de friske skrammer...

jeg har lige sat hende ud i en taxa, og så kører hun til fødselsdagen, hvor hendes søns far tager imod hende,passer på hende og er sammen med hende til imorgen, hvor de sammen kører på skadestuen og til politiet...
For satan da, hvor er jeg arrig og ked af det på hendes vegne...

Sorry, men ville bare dele det med jer og komme ud med det...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

miver

Pu ha sikke en grim oplevelse (er rystede)
jeg har ikke ord ville bare sige jeg føler med jer
knus mie

Anmeld

6. december 2008

Becks

- skriver:

det var da ubehageligt....

ja, der kommer gode ting ud af trælse... heldigvis...

godt hun kom godt frem til sidst...

Ja er jeg også glad for

Knus

Anmeld

6. december 2008

Becks

miver skriver:

Pu ha sikke en grim oplevelse (er rystede)
jeg har ikke ord ville bare sige jeg føler med jer
knus mie

Tak skal du have

Knus

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Min bedste vedninde (mor til min gudsøn) ringede til mig 19:20, og fortalte hun var blevet overfaldet kl 19:00, jeg skyndte mig over til hende og fik hele historien...
Hun havde været hjemme hos hendes far for at aflevere hendes søn på 8 mdr, da de skulle passe ham til imorgen, fordi hun skal til fødselsdag hos hendes pap datter som fylder 18 år... Da hun skulle hjem for at gøre de sidste ting klar, ringede hun efter en taxa, men der ville gå 30-45 min før den kom, så hun besluttede at gå hjem (det tager ca 30 min på gå-ben) Da hun er ca 10 min fra hendes hjem, bliver hun passet op af 2 indvandrere, som klipper hendes bluse op og smider hende ned på jorden og trækker hende en lille meter, da de flår bukserne af hende, min veninde bruger ble pga hendes medfødte sygdom, og da de ser den, siger den ene fuck og snakker til den anden på deres sprog og så skrider de... Hvor ER jeg dog glad for hun bruger den ble, tænk hvad der var sket hvis ikke...

Og hvem fanden overfalder folk kl 19:00 om aftenen, hvad fanden blev der af, at man kan gå frit om dagen, nu skal man ikke kun være bange om natten men hele dagen... Fuck hvor jeg hader dem...
Jeg blev selv overfaldet for 3 år siden, og kan så meget sætte mig ind i hvad hun har oplevet, og hvor jeg glad for hun ikke havde sin lille søn med sig...

Hun har fået lov til og anmelde det imorgen, så vi har taget nogle billeder af de friske skrammer...

jeg har lige sat hende ud i en taxa, og så kører hun til fødselsdagen, hvor hendes søns far tager imod hende,passer på hende og er sammen med hende til imorgen, hvor de sammen kører på skadestuen og til politiet...

Knus

det var dog raedselsfuldt..... stakkels pige. haaber politiet faar gjort noget ved det og faa bragt de to i faengsel og eller smidt ud af landet. synes desvarre politiet i danmark ALDRIG finder frem til de paagaelden og hvis de ENDELIG gor, synes de ikke selv de har nok beviser og lader dem ofte gaa

Anmeld

6. december 2008

twinboys

Nej hvor skrækkeligt... Sådanne idioter... Ja det var held i uheld, er det ikke det man siger...Godt hun havde den ble / bind på...

Føler med jer og super at hun anmelder det... Men hvorfor først imorgen... Ville da have gjort det med det samme...

Majbritt

Anmeld

7. december 2008

JemKem

Jeg er stort set målløs. Selvom jeg self. ved det sker rundt omkring, så bliver jeg stadig chokeret gang på gang. Fatter ikke at én mand kan finde på at overfalde en kvinde, men TO mænd overfalder en kvinde er mig fuldstændig ubegribeligt... Men de kan vel egentligt ikke kaldes mænd når de opfører sig sådan...

Anmeld

7. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sikke nogle svin! Jeg håber de bliver fanget Håber din veninde bliver ok igen.

Anmeld

7. december 2008

Fam. Madsen

Gudmor til 2 skriver:

Knus

hold kæft hvor er det grimt... jeg håber hun har det godt...

ja det var held i uheld at hun havde det bind/ble på.. som majbritt skrev..

sandra håber hun har fået det meldt

Anmeld

7. december 2008

mette moren

håber de finder de lede ....!! og ja håber virkelig hun er okay oven på sådan en oplevelse!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.