Linus 8 måneder - Lidt billeder af min skat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Lisbeth85

Min GLADE Linus, som er blevet en fræk ballademager. Han er ret meget over det hele, selvom han ikke kravler endnu... men han triller! Det er helt vildt som han kan Han sidder rigtig godt selv, og elsker at kunne lege med ting siddende.

Han vejer 11 kg og måler ca. 76 cm nu. Så han er en stor og dejlig bøllemand. Han elsker ALT mad, og har fra start på rugbrød, mos og grød bare taget godt imod det hele - skønt

Han er begyndt at sove godt om natten, gerne fra 19.00-6.00, men selvfølgelig er der nætter, som er mere hårde end andre.

Her er lige lidt billeder af min stolthed

1: Det er dejligt med mad - mmmh!

2: Træt Linus efter barnedåb hos mors veninde

3: Bølle-baby!

4: Stolt når han sidder selv

5: Ude og køre tog med mor, det er sjovt

6: På café med mor og Peter. Det var hyggeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Janni.

Åh hvor er han dejlig 

Anmeld

24. juni 2011

Frk.S

Sikke dog en charmetrold

Anmeld

24. juni 2011

lykkekevin

sikke en dejlig dreng du har jeg har selv en søn der bliver 8 mdr i dag der er også lagt billeder ind at ham han er blevet mål for 2 mdr siden til 76 lang så er nok længer nu. og vejer lige knap 8 kilo  min store dreng puha

Anmeld

24. juni 2011

Lisbeth85

Janni. skriver:

Åh hvor er han dejlig 

Tak, og også meget glad for ham, kan du tro

Anmeld

24. juni 2011

Lisbeth85

lykkekevin skriver:

sikke en dejlig dreng du har jeg har selv en søn der bliver 8 mdr i dag der er også lagt billeder ind at ham han er blevet mål for 2 mdr siden til 76 lang så er nok længer nu. og vejer lige knap 8 kilo  min store dreng puha

Sikke en lang baby du har så Har ikke målt Linus, men for en måned siden var han 74 cm, og tror han er vokset omkring 2 cm. Hi hi... Men man ved jo aldrig. Men en lang mand, det er han i hvert fald

Anmeld

24. juni 2011

lykkekevin

Lisbeth85 skriver:

Sikke en lang baby du har så Har ikke målt Linus, men for en måned siden var han 74 cm, og tror han er vokset omkring 2 cm. Hi hi... Men man ved jo aldrig. Men en lang mand, det er han i hvert fald

hehe syntes nu ikke der er meget baby over ham mere stor dreng  ikke til at holde uddu får da lige et billede med af ham elsker den dreng over alt sammen med hans søs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2011

Lisbeth85

lykkekevin skriver:

hehe syntes nu ikke der er meget baby over ham mere stor dreng  ikke til at holde uddu får da lige et billede med af ham elsker den dreng over alt sammen med hans søs

Ej, sikke dygtig han er Linus har ikke rejst sig op af noget endnu, men kan stå lidt, hvis man stiller ham et sted Men det kommer nok lige pludselig

Anmeld

24. juni 2011

lykkekevin

Lisbeth85 skriver:

Ej, sikke dygtig han er Linus har ikke rejst sig op af noget endnu, men kan stå lidt, hvis man stiller ham et sted Men det kommer nok lige pludselig

syntes også det gør for stærkt med kevin lige pt han er rigtig dygtig han har dog kun et par enkelt gang kommet op og stå selv helt uden hjælp og står han først op bliver han stån og leget ind til man flytter ham han kiger ikke rigtig ligge ned mere 

Anmeld

24. juni 2011

Lisbeth85

lykkekevin skriver:

syntes også det gør for stærkt med kevin lige pt han er rigtig dygtig han har dog kun et par enkelt gang kommet op og stå selv helt uden hjælp og står han først op bliver han stån og leget ind til man flytter ham han kiger ikke rigtig ligge ned mere 

Uha, de kan sørme blive store hurtigt, hvis ikke de ligger ned, men begynder at kravle og måske endda begynde at gå lidt Men det varer nok liiiiige lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.