puha ikke en sjov nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

NinaNymannMadsen

ved ikk hvor mange gange jeg er vågnet i nat. hver eneste gang jeg har vent mig har jeg ikke kunnet fordi det gjorde så ondt at jeg ikk kunne holde ud at vende mig rundt i sengen. ved ikk hvorfor det gjorde ondt men hold op hvor var det bare ikke sjovt og det gik først væk i morges igen da jeg stod op.

det var i højre side af maven at det gjorde ondt, og fik jeg lagt mig om på ryggen med masser af besvær var det hele maven og det var virkelig ikk til at holde ud. det har jeg aldrig oplevet før.
har mærket hende sparke meget svagt idag men hun er også mest aktiv senere hen på dagen.
håber virkelig ikk jeg kommer til at opleve det igen for det slet slet ikk sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

NinaNymannMadsen

den røg godt nok hurtig væk igen.
det så ikk gået helt væk det med at ha ondt men det er ikke så slemt længere som det var i nat. men er dog lidt i tvivl nu sker der noget hvis slimproppen er røget nu? er jo kun 24+5, og tror nok at det var det, der var hvertfald noget slim med i mine underbukser da jeg var på toilet og der kom også noget med ud da jeg tørrede mig (undskyld det er lidt ulækkert) men bliver bare helt i tvivl nu.

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

den røg godt nok hurtig væk igen.
det så ikk gået helt væk det med at ha ondt men det er ikke så slemt længere som det var i nat. men er dog lidt i tvivl nu sker der noget hvis slimproppen er røget nu? er jo kun 24+5, og tror nok at det var det, der var hvertfald noget slim med i mine underbukser da jeg var på toilet og der kom også noget med ud da jeg tørrede mig (undskyld det er lidt ulækkert) men bliver bare helt i tvivl nu.

Jeg synes du skal ringe til fødegangen og checke. Hellere end gang for meget end for lidt!

Anmeld

24. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Jeg synes du skal ringe til fødegangen og checke. Hellere end gang for meget end for lidt!

ja det er rigtig nok. kunne godt ske det var en god ide lige at prøve at høre dem ad hvertfald.

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Jeg vil også anbefale, at du lige får en snak med FG.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

ja det er rigtig nok. kunne godt ske det var en god ide lige at prøve at høre dem ad hvertfald.

Ja, gør det, og så kom med en update! 

Anmeld

24. juni 2011

NinaNymannMadsen

SussieThyssen skriver:

Jeg vil også anbefale, at du lige får en snak med FG.

Kærligst
Sussie

okay. så vil jeg se om jeg kan finde deres nummer og så lige få ringet til dem. bare for en sikkerhedsskyld jo.

Anmeld

24. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Ja, gør det, og så kom med en update! 

det skal jeg nok når jeg lige har fundet deres nummer frem.

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

NNM skriver:

okay. så vil jeg se om jeg kan finde deres nummer og så lige få ringet til dem. bare for en sikkerhedsskyld jo.

Kommer du med en update???

Anmeld

24. juni 2011

NinaNymannMadsen

SussieThyssen skriver:

Kommer du med en update???

ja det skal jeg nok lige gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.