ar er det her normalt (hjælp er hun for tynd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg har en datter på knap 2 år hun er 88 høj og vejer 9.4 kilo

men hvis hun ikke var så lang kunne uden problemer passe str 62 rundt om maven lår og sådan lige nu har hun et par shorst på og det er str 68 og de er for stor i maven de strammer heller ikke om lår eller noget

en bluse prøvet vi for sjov på i str 62 og var hun ikke så lang passet den enlig super godt...

har ikke lige kunne tage billede da der ikke er mere strøm og kan ikke finde lader

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Ryberg

hvad siger lægen ?

Et barn kan jo sagtens være spinkel af kropsbygning, men fungere fint og have det godt..

Hvad oplever du selv?

Hvad er din opfattelse af hende?

Anmeld

24. juni 2011

raca

jeg syntes det lyder rimeligt normalt.. min yngste var rimlig solid far start af. så mine to børn der er 3 år imellem har samme livvidde +/- et par cm..den ælste er spinkel bygget,

den ælste var knapt 4 inden han rundede de 15 kg så han kunne komme op i nr større autostol...

så jeg vil gætte på hun er helt normal syntes også højde og vægt lyder til og passe sammen... men når de går fra baby-barn ændre de fleste sig noget kropsmessig.. de færeste 2-3 årige er baby buttede, ligesom en lille baby...

Anmeld

24. juni 2011

Tullebobs

Hvis hun ellers trives og udvikler sig, er glad for og nysgerrig på mad - så tror jeg ikke man skal være så bekymret.

Har hun altid været lille - eller en hendes vægtkurve knækket?

Men jeg ville da lige vende det med lægen.

Kh Trine 

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

hvad siger lægen ?

Et barn kan jo sagtens være spinkel af kropsbygning, men fungere fint og have det godt..

Hvad oplever du selv?

Hvad er din opfattelse af hende?

hun er altid  godt i gang og spiser fint.

vi har alle dage bøvlet lidt  med vægten og sådan

lægen siger det gjor ikkr noget hun tog mere på men hun ser jo sund og rask ud og spiser fint

er bare trøt af alt tøj er for stort

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg syntes det lyder rimeligt normalt.. min yngste var rimlig solid far start af. så mine to børn der er 3 år imellem har samme livvidde +/- et par cm..den ælste er spinkel bygget,

den ælste var knapt 4 inden han rundede de 15 kg så han kunne komme op i nr større autostol...

så jeg vil gætte på hun er helt normal syntes også højde og vægt lyder til og passe sammen... men når de går fra baby-barn ændre de fleste sig noget kropsmessig.. de færeste 2-3 årige er baby buttede, ligesom en lille baby...

hvors kan også uden problemer eller hvad man skal sige være i baby auto stol vi er bare nød til at have hende i den anden da hun kaster op hvis hun vender den anden vej

det bare så øv for hun kan slet ikke passe ste 86 92 som hun skulle uden det alt for stort  og det andet er jo for kort

Anmeld

24. juni 2011

Ryberg

Anonym skriver:

hun er altid  godt i gang og spiser fint.

vi har alle dage bøvlet lidt  med vægten og sådan

lægen siger det gjor ikkr noget hun tog mere på men hun ser jo sund og rask ud og spiser fint

er bare trøt af alt tøj er for stort

Så er alt jo som det skal være hvis lægen siger det er fint

Jeg havde engang en steddatter som heller ikke vejede særlig meget og var utrolig høj.. jeg havde også problemer med tøj...

Men man finder hurtigt ud af hvad for noget tøj man skal købe... bukser som kan snøres ind (hvor der er indbygget elastik man kan stramme bukserne ind med) ..

Da min daværende steddatter var omkring 6 år, var hun ved at være "nogenlunde" normal bygget

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

altså ja hun var 3180 g og 52 cm ved fødslen og tabt sig til 2750

hun var 5 mdr ind hun rundet de 5 kilo...

hun har være op på 10,5 kilo men har i løbet af 2-3 mdr tabt sig ned til det hun vejer nu vi har i perioder hvor vi ikke kan få hende til at spise rigtig og der råder lægen til hun for fed mad når hun enlig spiser. men hun taber sig lyn hurtig hvis vi ikke er efter hende hele tiden  

Tullebobs skriver:

Hvis hun ellers trives og udvikler sig, er glad for og nysgerrig på mad - så tror jeg ikke man skal være så bekymret.

Har hun altid været lille - eller en hendes vægtkurve knækket?

Men jeg ville da lige vende det med lægen.

Kh Trine 

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Så er alt jo som det skal være hvis lægen siger det er fint

Jeg havde engang en steddatter som heller ikke vejede særlig meget og var utrolig høj.. jeg havde også problemer med tøj...

Men man finder hurtigt ud af hvad for noget tøj man skal købe... bukser som kan snøres ind (hvor der er indbygget elastik man kan stramme bukserne ind med) ..

Da min daværende steddatter var omkring 6 år, var hun ved at være "nogenlunde" normal bygget

oki jeg må jo håbe hun vokser lidt fra at være så spinkel for det er da trist at man iokke bare kan sige vi ønsker os tøj i str eks 92 for 9-10 gang kan hun slet ikke passe det på nogen måder

Anmeld

26. juni 2011

Christina.78

Vores pige var lille ved fødslen 2735 g og 50 cm..var nødt til at købe lidt str 44 for alt 50 svømmede hun i for at det ikke skal være løgn..

hun er nu i en alder af 2 år og 3 mdr (fødselsdag 12 marts 09) oppe på 11.5 kg og passer str 86 langt om længe..hun er heller ikke den store spiser men trives..det har vi efterhånden lært at leve med ikke at være så fikseret på hendes spisen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.