Min datters første maleri som ligner noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Sara.

Jaaaa...... nu vil jeg lige vise min datters maleri frem :-) Hun har malet det her til morgen, og det er første gang hun maler noget som ligner...
Hun bliver 4 til oktober....

Har I billeder af noget jeres børn har lavet?

Lad os være stolte mødre og vise det frem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Sara.

Her er maleriet :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2011

Tullebobs

Hun er dygtig - sikke fint

Simon malede et fint billede med vandfarver lige inden jeg fødte lillebror - her har han malet mor, far, lillebror(selvom han ikke var født) og ham selv lige så fint. Det var også det første, der sådan rigtigt ligende noget - jeg har rammet den ind i en fin ramme med paspatout

Anmeld

24. juni 2011

1000Ben

lærkes_mor skriver:

Her er maleriet :-)

Det er virkelig flot, det synes jeg klart du skal indramme og op på væggen ) Hun er da enormt dygtig for sin alder, hvis hun først fylder 4 til oktober.... meget flot må jeg sige 

Anmeld

24. juni 2011

Brams

Hvor er den bare super fin, min datter er kun lige 20 mdr. så hendes tegninger ligner bestemt ikke noget endnu

Anmeld

24. juni 2011

LinLin

Fiiiint maleri!

David tegner stadig mest kruseduller selvom han bliver 5 til september (det interesserer ham ikke synderligt at sidde stille og tegne ) Men nu har han da lært at skrive sit navn

Anmeld

24. juni 2011

Kaufie

Disse har William tegnet af efter en bog om at tegne - han var ca 3,5 da han lavede dem - og ja, jeg var en stolt mor!

Anmeld

24. juni 2011

Tullebobs

Kaufie skriver:

Disse har William tegnet af efter en bog om at tegne - han var ca 3,5 da han lavede dem - og ja, jeg var en stolt mor!

Er du svimmel - han er sej

Anmeld

24. juni 2011

Kaufie

Tullebobs skriver:

Er du svimmel - han er sej

Ja, når det lige griber ham er han meget koncentreret om det - men tegningerne vi får med hjem fra børnehaven ligner som regel ikke ret meget.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.