Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WeeeeE, så er jeg idag 20+0 hvor er det bare fantastisk
Maven vokser bare derud, vores lille Prinsesse spaker hverdag, sikken glæde. Kæresten er gået igang med at male hendes værelse hvildt og bestilt noget tabet hjem som skulle være klar til afhentning d.5 juli Imorgen tager vi i ikea og køber pudslebord og skab til hendes tøj + lamper, mon ikk man også finder noget andet man kan bruge.
Vi skal til MD på MANDAG Vi glæder os til at se hvor stooor hun er blevet
Mia 20+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare skøøøønt at nå milepælen og være halvvejs.
Tillykke med det!
det er en stor milepæl at nå halvvejs så går det pludselig "den rigtige vej" tæller ned i stedet for op
Ikea lyder farligt og helt vildt godt!!!! Jeg gad godt afsted men det dutter ikke når Laura er syg så gider hun ikke rende rundt derinde, selvom hun normalt ELSKER Ikea (oh yes, hun er i dén grad MIN datter )...
tillykke med milepælen
Miia90 skriver: WeeeeE, så er jeg idag 20+0 hvor er det bare fantastisk Maven vokser bare derud, vores lille Prinsesse spaker hverdag, sikken glæde. Kæresten er gået igang med at male hendes værelse hvildt og bestilt noget tabet hjem som skulle være klar til afhentning d.5 juli Imorgen tager vi i ikea og køber pudslebord og skab til hendes tøj + lamper, mon ikk man også finder noget andet man kan bruge. Vi skal til MD på MANDAG Vi glæder os til at se hvor stooor hun er blevet Mia 20+0
Så dejligt!
Det lyder bare dejligt Det er rigtig sjovt at blive scannet når man er halvvejs.
Det er jo spændende....
Stort tillykke Kan godt huske at i prøvede længe..
Skønt at i snart får en dejlig guldklump
BigBabyWish skriver: Det er bare skøøøønt at nå milepælen og være halvvejs. Tillykke med det!
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128