Sad for 4 uger siden som en lykkelig kvinde med to planlagt strege på prøve i første forsøg.
Men da lægen ringede og gav mig svaren på mine prøver havde jeg klamydia. det er i og for sig ikke noget galt i.. mit problem er jo så bare. Jeg har vært sammen med den sammen mand i 3 år.. fået et barn udover det jeg venter nu.. og man bliver jo testet ved hver graviditet.. men min mand siger han ikke har vært sammen med andre end mig,(det gode ved ham er man kan se hvis han lyver) og jeg har bestemt heller ikke, da det er i mod alt hvad jeg står inde for.. Jeg bliver helt i tvil om jeg nogen sinde fik svar på mine prøver sidste gang.. da de ikke står på mine papirer fra sidst... Har skiftet læge siden sidst, er der nogen der ved hvor lang tid de skal gemmen ens papier??
men er helt rundt på gulvet, for jeg ved jeg har mit på det rene og det ser ud til han også har sit på det rene.. kan man så bare være så "heldig" og først blive smittet med det nu?? lægen siger der er 1% chance for det.. er bare meget forvirret lige for tiden...
håber på lidt ro i sjælen!!!!
Anmeld