Ander der har oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Svane

Min datter på snart 11 uger slugte her til aften 260 ml MME. Er det normalt? Synes det virker lidt voldsomt, men hun var bare SÅ sulten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

twinboys

Svane skriver:

Min datter på snart 11 uger slugte her til aften 260 ml MME. Er det normalt? Synes det virker lidt voldsomt, men hun var bare SÅ sulten.

Nej så længe hun ikke gylper... Velbekomme lille pus

Anmeld

23. juni 2011

Svane

twinboys skriver:

Nej så længe hun ikke gylper... Velbekomme lille pus

Det gjorde hun ikke. Blev bare så overrasket, troede ikke der ku være sååå meget i hendes lille mave, på en gang!

Anmeld

23. juni 2011

Henri84

Min søn blev egentlig ammet, men vi øvede nogle gange med flaske da jeg gik i skole ved siden af.. Han tog 320 ml pr. flaske da han var omkring de 3 mdr
Hun har da bare været sulten din pige

Anmeld

24. juni 2011

Svane

Henri84 skriver:

Min søn blev egentlig ammet, men vi øvede nogle gange med flaske da jeg gik i skole ved siden af.. Han tog 320 ml pr. flaske da han var omkring de 3 mdr
Hun har da bare været sulten din pige

Hold da op!! Så var hun jo slet ikke så sulten i forhold til din søn. He he.. Men er spændt på om det er noget der fortsætter, eller om det bare var en engangs forestilling. :p

Anmeld

24. juni 2011

MorTilMalene

Ammede en da vore datter i næsten en time og der var rigeligt med mælk og hun var kun en uge gammel... tror bare de får nogle æde flip... Heeh...

Anmeld

24. juni 2011

Henri84

Svane skriver:

Hold da op!! Så var hun jo slet ikke så sulten i forhold til din søn. He he.. Men er spændt på om det er noget der fortsætter, eller om det bare var en engangs forestilling. :p

Her blev der spist 250-320 hver gang han blev tilbudt flaske
Men ved så heller ikke hvad han tog ved mig, jeg ammede jo mest og han fik kun flaske et par gange i ugen

Anmeld

24. juni 2011

Svane

Henri84 skriver:

Her blev der spist 250-320 hver gang han blev tilbudt flaske
Men ved så heller ikke hvad han tog ved mig, jeg ammede jo mest og han fik kun flaske et par gange i ugen

Ja okay, det kan jeg godt se.. Det var også en del. he he.. Men idag har hun holdt sig på 180-190 stykker. Mindre end igår, men stadig mere end hun plejer. Men hun blir jo også større og mere sulten.

Anmeld

24. juni 2011

K&S

Svane skriver:

Hold da op en lille slurk, hun fik sig der

Anton er flaskebarn og hans max. har altid været 200 ml.

Anmeld

24. juni 2011

henh01

Hejsa

Det kan sagtens være fordi din datter nu skal finde ud af at hun skal "kæmpe" for maden - da hun lå i din mave var der jo mad hele tiden, det er der ikke længere, så kan de godt blive lidt grådige indtil de finder ud af at de får tilbudt hver 3-4. time evt. Kan også bare være hun var ekstra sulten igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.