nogen der har???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. juni 2011

132319

mrsminimus skriver:

kan ikke lige finde din salgannonce

Jeg kan forresten se at du har termin i september.

Min datter er fra 13. september og har brugt den i vinters, da hun brugte 62/68 i tøj.

Den er ikke voldsomt stor i størrelsen og har bindebånd så man kan snørre den ind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

banditten2011

mrsminimus skriver:

hvad str. skal du bruge den i???

den fås også i lilla

har slet ikk født i nu hehe den er bar rigtig flot.. så der var 2 på trendsales en i lyserød og en i brun.. det kunne du jo lige kigge på

Anmeld

23. juni 2011

mrsminimus

banditten2011 skriver:

har slet ikk født i nu hehe den er bar rigtig flot.. så der var 2 på trendsales en i lyserød og en i brun.. det kunne du jo lige kigge på

har skrevet på en fra trendsales min mand har fuldstændig forelsket sig i den dragt så selvfølgelig skal vi have den han skal jo også have lov at bestemme tøj smiler det er så sjældent der lige er noget han bare siger wow til....

Anmeld

23. juni 2011

mrsminimus

132319 skriver:

Jeg kan forresten se at du har termin i september.

Min datter er fra 13. september og har brugt den i vinters, da hun brugte 62/68 i tøj.

Den er ikke voldsomt stor i størrelsen og har bindebånd så man kan snørre den ind 

kan godt være der er noget af tøjet jeg gerne vil købe men snakker lige med manden

Anmeld

23. juni 2011

132319

mrsminimus skriver:

kan godt være der er noget af tøjet jeg gerne vil købe men snakker lige med manden

Du siger bare til 

Anmeld

23. juni 2011

banditten2011

mrsminimus skriver:

har skrevet på en fra trendsales min mand har fuldstændig forelsket sig i den dragt så selvfølgelig skal vi have den han skal jo også have lov at bestemme tøj smiler det er så sjældent der lige er noget han bare siger wow til....

den er os bar såå fed altså.. hehe her hjemme er det os kun mig der køber tøj såå venter os på kæresten finder noget hvor han siger det skal vi bar ha

Anmeld

23. juni 2011

mrsminimus

banditten2011 skriver:

den er os bar såå fed altså.. hehe her hjemme er det os kun mig der køber tøj såå venter os på kæresten finder noget hvor han siger det skal vi bar ha

hvor langt er du henne???

Anmeld

23. juni 2011

banditten2011

mrsminimus skriver:

hvor langt er du henne???

lige gået ind i uge 20 idag såå der er noget tid til i nu desværre

Anmeld

23. juni 2011

mrsminimus

banditten2011 skriver:

lige gået ind i uge 20 idag såå der er noget tid til i nu desværre

syntes det går hurtigt smiler... er selv i uge 26 nu og syntes bare det er gået vildt stærkt...

Anmeld

23. juni 2011

banditten2011

mrsminimus skriver:

syntes det går hurtigt smiler... er selv i uge 26 nu og syntes bare det er gået vildt stærkt...

det gør det os.. inden man får set sig om så går man med kæmpe mave og er klar til at føde hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.