Min dreng på snart 3 år, har nu været renlig i små 2 uger... et af motivationsfaktorene for ik at få ble på, er han tissemanden er frit tilgængelig hele tiden
. Så snart han får muligheden ryger bukserne af, og - ja, så piller han indtil den bliver stiv
... stakkels hans mor, som ikke havde regnet med det, da jeg fik en dreng
...
Nå men mit spørgsmål går så på... I aften i badet viser han - nærmest stolt - at han kan trække forhuden tilbage... "må" han det? og nu hvor den kan komme tilbage, er der vel adgang til skidt. Så skal den konsekvent trækkes tilbage under bad fra nu af?
Vh Rikke - drengemor!!!
Jeg har ingen kendskab eller forstand på renligheds-pleje hos små drenge!!
Men vil blot sige at jeg var til møde i mine børns institution igår aftes, hvor der var hyret en vejleder i børns seksualitet, som kom og gav informationer, da der er "gang i eksperimenter" for tiden derhenne.
Og det er altså meget normalt,og helt OK med denne enorme interesse.
Børn er lystbetonede - det er noget der føles rart! Og det kildrer og er sjovt at eksperimentere med....og måske også lidt "sejt" ....De viser sig stolt frem.
Og de skal ikke føle sig forkerte eller skamme sig, de skal blot lære spillereglerne, når der er andre tilstede - At så hiver man ikke tissemanden frem eller gnupper på den, mv.
De skal altså vide, at man forstår deres interesse for det/den, og at det er Ok, men at det skal foregå i enerum. Og kun er noget som man "nyder for sig selv" 
Anmeld