Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lauritz skriver: årh hvor dejligt, nu går det bare stærkt så. Lauritz er først begyndt sådan for alvor for et par mdr siden omkring 15-16 mdr. Hans første ord var "Søsuger" (støvsuger) haha hvor sødt dukidukiduki, hvad betyder det så? Eller er det bare et glædesudbrud??
årh hvor dejligt, nu går det bare stærkt så. Lauritz er først begyndt sådan for alvor for et par mdr siden omkring 15-16 mdr. Hans første ord var "Søsuger" (støvsuger)
haha hvor sødt dukidukiduki, hvad betyder det så? Eller er det bare et glædesudbrud??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisesp83 skriver: Ja det går virkelig stærkt med alt. Og jeg syns det er så spændende, at følge og evt hjælpe i deres udvikling. Søsuger Kært altså Jeg tror hun siger dukidukiduki, når hun blir glad, ser noget der er sjovt. Jeg griner hver gang, for det lyder så sødt.
Ja det går virkelig stærkt med alt. Og jeg syns det er så spændende, at følge og evt hjælpe i deres udvikling.
Søsuger Kært altså
Jeg tror hun siger dukidukiduki, når hun blir glad, ser noget der er sjovt. Jeg griner hver gang, for det lyder så sødt.
Vi har altid i min familie kaldt de der glædesudbrud for "GYG" sådan: "uh jeg får GYG af dig!"
Det lyder til din datter får gyg hele tiden haha
Stjernestøv skriver: Hahahahahaha! Virkelig fedt at hans første ord var støvsuger!
Hahahahahaha! Virkelig fedt at hans første ord var støvsuger!
ja, lidt pinligt, folk troede bare vi udnyttede ham herhjemme Men han har altid elsket når vi tog støvsugeren frem herhjemme, og så endag sagde han "søsuger" og løb ind til skabet hvor støvsugeren stod
Lauritz skriver: Kan du gætte hvilke ord min søn mener: 1. "Isarne" 2. "Bujne" 3. "Figne" (Den er ikke nem) Kom gerne med jeres bassers små ord
Kan du gætte hvilke ord min søn mener:
1. "Isarne"
2. "Bujne"
3. "Figne"
(Den er ikke nem)
Kom gerne med jeres bassers små ord
Udfordrer lige lidt retur med nogle af Bianca's gamle sprogbøffer
Prøv om I kan gætte dem her (nogle er ret ligetil, andre måske ikke helt) :
1. Gugadit2. tykebagge
3. Fløjse4. Muggasik
JustAnotherName skriver: Udfordrer lige lidt retur med nogle af Bianca's gamle sprogbøffer Prøv om I kan gætte dem her (nogle er ret ligetil, andre måske ikke helt) : 1. Gugadit2. tykebagge 3. Fløjse4. Muggasik
1. Gugadit = ??2. tykebagge = tvebakke?
3. Fløjse =fløjte?4. Muggasik = myggestik?
Lauritz skriver: 1. Gugadit = ??2. tykebagge = tvebakke? 3. Fløjse =fløjte?4. Muggasik = myggestik?
Gode gæt - Men desværre var ingen af dem rigtige Kom endelig med flere gæt, hvis der er flere bud...
JustAnotherName skriver: Gode gæt - Men desværre var ingen af dem rigtige Kom endelig med flere gæt, hvis der er flere bud...
ej altså, syntes ellers lige jeg havde skudt papegøjen der
men så må du lige give nogle hints
Lauritz skriver: ej det piner mig! Han siger det til ALT, pejer på alle ting og siger "Sine" og han bliver lidt frustreret når jeg ikke kan forstå ham kan jeg se Men det kommer nok pludselig
ej det piner mig! Han siger det til ALT, pejer på alle ting og siger "Sine" og han bliver lidt frustreret når jeg ikke kan forstå ham kan jeg se
Men det kommer nok pludselig
Prøver han måske at ville sige "mine", som I at det vil han gerne have (MIN)
Lauritz skriver: 1. Gugadit = ?? En betegnelse2. tykebagge = tvebakke? noget man kan putte i munden 3. Fløjse =fløjte? pynt4. Muggasik = myggestik? lyd SÅ BURDE DET VÆRE RIIIIMELIG LIGETIL AT GÆTTE NU
1. Gugadit = ?? En betegnelse2. tykebagge = tvebakke? noget man kan putte i munden
3. Fløjse =fløjte? pynt4. Muggasik = myggestik? lyd
SÅ BURDE DET VÆRE RIIIIMELIG LIGETIL AT GÆTTE NU
Her kommer en smule hjælp...
lisesp83 skriver: Haha han forstår da, at sætte hans mor igang Hun er 14 mdr, men siger kun: Mam-mam, Hej, Bar (far), A'det, og så en masse lyde. Hendes bedste lyd er: duki duki duki (skal siges mega hurtigt)
Haha han forstår da, at sætte hans mor igang
Hun er 14 mdr, men siger kun: Mam-mam, Hej, Bar (far), A'det, og så en masse lyde.
Hendes bedste lyd er: duki duki duki (skal siges mega hurtigt)
haha seriøst prøv at optage det hehe vil så gerne høre det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128