Hej Piger
Skal bare lige ud med mine frustrationer - og hvis nogle har råd modtages de med kyshånd.
Situationen er, som de fleste af jer ved, at vores første ivf forsøg mislykkes tilbage i April. I forbindelse med dette forsøg indleveret min kæreste selvfølgelig sædprøven til forsøget - så langt så godt. Problemet var, at man fandt et lavt antal leukucytter(tegn på en infektion). Vi fik derfor begge antibiotika, som skulle tage dette - standard procedure. Det skal her siges, at man helst ikke giver antibiotika eller befrugter med sæd med leukucytter, da det kan påvirke chancen for graviditet. Men man valgte at gå videre med forsøget, og der var jo også æg til ÆO.
Vi fik så på klinikken af vide, at min kæreste skulle vente en måned, og indlevere en sædprøve ved egen læge for at sikre at alt dette nu var væk, og at vi så kunne tage næste forsøg uden at skulle igennem dirverse kure m.m - udover de allerede mange hormoner. Min kæreste fik så svar på prøven igår, der var stadig et lavt antal leukycutter - MEN lægen vil ikke behandle det, da min kæreste ikke har ondt eller rødme eller noget........Vi har så imiddeltidigt søgt på nettet, hvor vi har fundet læger og andre eksperter der direkte siger at leukucytter kan være den DIREKTE årsag til barnløshed. ALLE prøver min kæreste har leveret har haft dette lave antal, men lægerne har altid sagt vi ikke skal tænke på det. Da vi konfontere vores læge med dette er hendes svar "jeg ved godt det kan være årsagen, men man behandler ikke så lave tal - det er selvfølgelig uheldigt når I er i behandling for barnløshed" WHAT THE FUCK.....
Vi er uforklarlige barnløse, har prøvet i 2,5 år - som sagt fra starten af udredningen har mine kærestes sædtal vist dette. Vi er på en privatklinik, som er de første der reagerer på dette. Jeg ringer selvfølgelig til dem imorgen, og høre hvordan vi skal forholde os - men er i fulstændig vildrede - har vi været igennem 7 inseminationer(5 hjemmerul + 2 "rigtige") og et ivf forsøg for ingen verdens nytte. Kan man ikke forlange at blive behandlet - jeg mener leukycutter i sæden er tegn på infektion i urinrøret, det er vel ikke normalt man går rundt med dette i årevis....arhhh shit
Nå nu kom jeg ud med det - det var en lang smøre.
Anmeld