Andre der har adopteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2008

Miamaja

Er jeg virkelig den eneste herinde som har adopteret? Ja, er bare lidt nysgerrig lige pludselig cover image

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

Diana...

Miamaja skriver:

Er jeg virkelig den eneste herinde som har adopteret? Ja, er bare lidt nysgerrig lige pludselig cover image

Jeg har ikke, har en lille dreng i maven. men synes det fantastisk dem der gør.

Diana

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Jeg har ikke, har en lille dreng i maven. men synes det fantastisk dem der gør.

Diana

Jaa, tillykke med den lille i maven

jeg synes det er ligesaa fantastisk som at fode sin baby eller adoptere sin baby

Anmeld

6. december 2008

Anja

Jeg har selv biobørn, men er moster til 2 adoptivbørn

Er lidt nysgerrig: er du og din mand selv mørke, siden I har valgt at adoptere en mørk dreng ?

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Anja skriver:

Er lidt nysgerrig: er du og din mand selv mørke, siden I har valgt at adoptere en mørk dreng ?

min mand er blond og blaa ojet og jeg har morkebrunt haar hvis jeg ikke farver det blond med brune ojne men vi er begge lyse i huden. mange tror bare min mand er arican american hvis vi er alene ude eller som min mand siger ' min kone havde en affaere med vores postbud"

saa nej, vi gik ikke efter et barn der skulle ligne os

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Anja skriver:

her er lige et billede af os

Anmeld

6. december 2008

Diana...

Miamaja skriver:

min mand er blond og blaa ojet og jeg har morkebrunt haar hvis jeg ikke farver det blond med brune ojne men vi er begge lyse i huden. mange tror bare min mand er arican american hvis vi er alene ude eller som min mand siger ' min kone havde en affaere med vores postbud"

saa nej, vi gik ikke efter et barn der skulle ligne os

Der er altså heller ikke noget skønner en sådan en lille mørk dreng (største charmetrold)

Anmeld

6. december 2008

Anja

Miamaja skriver:

her er lige et billede af os

Sikke søde I ser ud

Spurgte kun fordi jeg ved at mange adoptanter her hjemme ville ønske, at de kunne få lyse børn. Tænkte at mulighederne måske er større for det i USA end her. Min søsters børn er fra Thailand, så de har altså heller ikke "valgt" børn efter at de skulle ligne dem. De valgte valgte mest udfra det børnesyn der var i landet så man kan håbe, at børnene har haft en okay start på livet. De har jo ikke fået deres børn helt fra spæde.

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Anja skriver:

Sikke søde I ser ud

Spurgte kun fordi jeg ved at mange adoptanter her hjemme ville ønske, at de kunne få lyse børn. Tænkte at mulighederne måske er større for det i USA end her. Min søsters børn er fra Thailand, så de har altså heller ikke "valgt" børn efter at de skulle ligne dem. De valgte valgte mest udfra det børnesyn der var i landet så man kan håbe, at børnene har haft en okay start på livet. De har jo ikke fået deres børn helt fra spæde.

hvis man helst vil have lyse born saa synes jeg ikke man skal adoptere fra andre lande, selvom det saa muligvis er umuligt at blive foraldre. vi havde mulighed for at adoptere en lys blond baby men vi horer ikke til dem der ledte efter en med et valgt udseende. vi var derfor interesseret i alle babyer der kom i forslag.. lyse som morke..piger som drenge. men var da glaedeligt overrasket da jeg saa han var en lille chokolade baby

synes ikke om reglerne i danmark omkring adoption, saa jeg er lykkelig for at faa mit barn fra usa. jeg ville nemlig have en helt nyfodt. og mere nyfodt kunne han ikke blive. kom nemlig til verden en maaned for tid, saa han var lille bitte micro men sund og rask og super perfekt

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

saa ja 'udvalget' af lyse born er langt storre i usa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.