Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver:Er jeg virkelig den eneste herinde som har adopteret? Ja, er bare lidt nysgerrig lige pludselig
Jeg har ikke, har en lille dreng i maven. men synes det fantastisk dem der gør. Diana
Anja skriver:Jeg har selv biobørn, men er moster til 2 adoptivbørn Er lidt nysgerrig: er du og din mand selv mørke, siden I har valgt at adoptere en mørk dreng ?
Miamaja skriver:min mand er blond og blaa ojet og jeg har morkebrunt haar hvis jeg ikke farver det blond med brune ojne men vi er begge lyse i huden. mange tror bare min mand er arican american hvis vi er alene ude eller som min mand siger ' min kone havde en affaere med vores postbud"saa nej, vi gik ikke efter et barn der skulle ligne os
Miamaja skriver:her er lige et billede af os
Anja skriver:Sikke søde I ser ud Spurgte kun fordi jeg ved at mange adoptanter her hjemme ville ønske, at de kunne få lyse børn. Tænkte at mulighederne måske er større for det i USA end her. Min søsters børn er fra Thailand, så de har altså heller ikke "valgt" børn efter at de skulle ligne dem. De valgte valgte mest udfra det børnesyn der var i landet så man kan håbe, at børnene har haft en okay start på livet. De har jo ikke fået deres børn helt fra spæde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128