1 jordemoder besøg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

PernilleogDennis

Ja, hvad uge var i, i da i kom afsted til jordemoder første gang? Jeg er selv 15+5 idag og har først fået en tid den 5/7.. Er det ikke langt at være henne??? Eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Summer

Jeg var 18+2 da jeg var til jordemoder første gang så det er vist meget normalt

Anmeld

23. juni 2011

HeidiØ

Jeg var også i uge 18+ et eller andet.. så det er vidst almindeligt. Det er også lidt "kedeligt" det første møde, hvis jeg må sige det  .. har været afsted til 2. besøg idag, 28+5 - lidt mere spændende!

Anmeld

23. juni 2011

Frøken J.

PernilleogDennis skriver:

Ja, hvad uge var i, i da i kom afsted til jordemoder første gang? Jeg er selv 15+5 idag og har først fået en tid den 5/7.. Er det ikke langt at være henne??? Eller er det bare mig?

Jeg var 18+, så det var ret sent, men helt ærligt gjorde det ikke en meter til forskel, for vi snakkede bare om hvordan jeg havde det, om kost, motion og så lige kort lyttede hjertelyd, så det var ikke en gang særlig spændende og havde ikke været nødvendig at komme før

Anmeld

23. juni 2011

PernilleogDennis

Summer skriver:

Jeg var 18+2 da jeg var til jordemoder første gang så det er vist meget normalt

nå ok, super. Har bare en bog hvori der står at uge 16 er tid til 2. besøg hos Jordemoder. Men  godt jeg ikke er den eneste..

Anmeld

23. juni 2011

CmarianN

Mit første besøg kommer til, at ligge sidst i 14. uge 

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

PernilleogDennis skriver:

Jeg var til jordemoder 1. gang da jeg var 14+5 Og anden gang da jeg var 27+5

Jeg tror det er meget forskelligt fra sted til sted hvornår man kommer til jordemoder første gang. Kan forstå på de fleste, at det er meget normalt omkring 18+

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg var også i uge 18+ et eller andet.. så det er vidst almindeligt. Det er også lidt "kedeligt" det første møde, hvis jeg må sige det  .. har været afsted til 2. besøg idag, 28+5 - lidt mere spændende!

Jeg havde det lige omvendt!

1. besøg tog lang tid, vi talte om alt fra kost og motion til amning, skolegang og planer for fremtiden. Jeg blev mærket lidt på maven og hørte hjertelyd og alt det.
2. besøg to ca 10-15 min og var udelukkende at høre hjertelyd, måle livmoderen og så lige høre om jeg ellers havde det godt  Så jeg synes andet besøg var ret ligegyldigt hehe

Anmeld

23. juni 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Jeg havde det lige omvendt!

1. besøg tog lang tid, vi talte om alt fra kost og motion til amning, skolegang og planer for fremtiden. Jeg blev mærket lidt på maven og hørte hjertelyd og alt det.
2. besøg to ca 10-15 min og var udelukkende at høre hjertelyd, måle livmoderen og så lige høre om jeg ellers havde det godt  Så jeg synes andet besøg var ret ligegyldigt hehe

Hehe, ja det var da egentlig lidt sjovt  .. jeg synes bare lige jeg havde fået alt ved 1. besøg at vide hos lægen, og jeg fik ikke hørt hjertelyd dengang! .. sjovt det er så forskelligt fra sted til sted

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Hehe, ja det var da egentlig lidt sjovt  .. jeg synes bare lige jeg havde fået alt ved 1. besøg at vide hos lægen, og jeg fik ikke hørt hjertelyd dengang! .. sjovt det er så forskelligt fra sted til sted

Ja det er nok lidt forskelligt alt efter hvor man kommer! Jeg havde lidt den følelse du taler om anden gang. Jeg havde nemlig lige været til læge en uge forinden, og havde der spurgt om alt det jeg var i tvivl om - så jeg havde egentlig ikke nogle spørgsmål til jordemoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.