Neeeeej, det sker så bare ikke...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Mutti2B

Jeg havde planlagt en hyggeaften med kæresten her i aften og glædede mig til at overraske ham. Jeg ville lave lækker mad, sexe lidt (meget), ta ham med til sankt hans bål, har bagt kage til når vi kommer hjem og slutte af med at give ham massage. Meeeeeeen nu skriver han at han godt nok ikke håber at vi skal til sankt hans for det gider han overhovedet ikke. Nu er jeg total på røven og jeg vil lyve hvis jeg sagde at jeg ikke var en smule ked af det. Jeg vil nemlig rigtig gerne afsted for jeg synes det er så hyggeligt og har ikke været afsted i maaaange år. Han skrev også, at hvis det var det jeg havde planlagt så havde jeg jo tid til at lave det om. Ej, gu har jeg da ej. Men så skriver han at han nok skal ta med nu hvor jeg har arrangeret lidt. Men øv, det skulle jo være en aften for ham og ikke mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

ØV

Anmeld

23. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Jeg havde planlagt en hyggeaften med kæresten her i aften og glædede mig til at overraske ham. Jeg ville lave lækker mad, sexe lidt (meget), ta ham med til sankt hans bål, har bagt kage til når vi kommer hjem og slutte af med at give ham massage. Meeeeeeen nu skriver han at han godt nok ikke håber at vi skal til sankt hans for det gider han overhovedet ikke. Nu er jeg total på røven og jeg vil lyve hvis jeg sagde at jeg ikke var en smule ked af det. Jeg vil nemlig rigtig gerne afsted for jeg synes det er så hyggeligt og har ikke været afsted i maaaange år. Han skrev også, at hvis det var det jeg havde planlagt så havde jeg jo tid til at lave det om. Ej, gu har jeg da ej. Men så skriver han at han nok skal ta med nu hvor jeg har arrangeret lidt. Men øv, det skulle jo være en aften for ham og ikke mig 

Noget for noget. Du får dit bål, han for kage, massage og sex. Det kan han da umuligt klage over!  Tror da heller ikke han vil have det lavet om, hvis han kendte dine planer 

Anmeld

23. juni 2011

musse1

Mutti2B skriver:

han burde da bare være rigtig taknemlig for, at du gider at bruge tid og forkæle og overraske ham. så burde han se hvad du nu havde fundet på. for lyder da ik som om du viste i forvejen at det med bål ik lige var ham, men måske er det alligevel efter i har været til det i aften, hvis nu det er på en strand eller noget, hvor i samtidig kan gå en hyggelig tur

Anmeld

23. juni 2011

Novbaby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Noget for noget. Du får dit bål, han for kage, massage og sex. Det kan han da umuligt klage over!  Tror da heller ikke han vil have det lavet om, hvis han kendte dine planer 

Anmeld

23. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Novbaby skriver:

Anmeld

23. juni 2011

LBK

Mutti2B skriver:

Havde det været mig der havde gjort mig SÅ umage for at forkæle min bedre halvdel, så havde jeg fortalt ham alle detaljerne prompte... 
BARE FOR AT GIVE HAM EKSTREMT DÅRLIG SAMVITTIGHED...

Så kunne det være han ville tænke sig om en anden gang.. Jeg ville ikke gøre det for at være "sur", men for at vise og fotælle hvor skuffet og ked jeg var blevet. 

Anmeld

23. juni 2011

Sir William

Synes også at Skt. Hans er intetsigende og kedeligt plus der er risiko for regn, men hvis der så efterfølgende var en belønning i form af hjemmebagt kage. massage og sex, så kunne jeg nok klare at stå sammen med hundredevis andre og synge samt høre på politiske taler.

Anmeld

23. juni 2011

camilla28

ha han er blevet nyskeriig  så  forsæt dine planer og afsted og fut heksen af 

god aften

Anmeld

23. juni 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sexen er vist også mere for min skyld. Tror sagtens han kunne undvære den del i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.