opskrift..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Lene27

skal bage en choko kage med skildpademusse i..nogen der har opskriften på en god en..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Mi

Jeg har ingen opskrift, men UHM det lyder lækkert

Anmeld

23. juni 2011

Lene27

tror nemlig den kunne være super lækker...

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

Jeg har lige bagt en sankt hans kage igår med skildpadde mousse.. det blev sååååå lækkert..  Smagte lige inden det kom i kagen
Jeg brugte 7 skildpadder og 2,5 dl fløde.. smeltede det i gryde.. lod det køle af også bare piske det fast..  mums.. Chokobundene kan jeg ikke sige noget om.. lavede med lyse bunde.. Men har prøvet lavet chokobunde.. har bare smidt opskriften væk.. men der er herinde fra "Opskrifter" jeg havde fundet den..

Anmeld

23. juni 2011

iris-mor

Jeg har lige bagt chokobunde efter en opskrift fra Polkadot. Nu håber jeg jeg husker rigtigt

1l kærnemælk

1½ dl raps olie

600 gr mel

600 gr sukker

45 gr natron

25 gr vanilie

100 gr kakao

200 gr hakket chokolade

Alt blandes og bages ved 180 grader. Jeg bager bundene enkeltvis så skal de have 10-15 min.

Det er en meget klæg kage - jeg ellllllllsker den

Anmeld

23. juni 2011

Lene27

iris-mor skriver:

Jeg har lige bagt chokobunde efter en opskrift fra Polkadot. Nu håber jeg jeg husker rigtigt

1l kærnemælk

1½ dl raps olie

600 gr mel

600 gr sukker

45 gr natron

25 gr vanilie

100 gr kakao

200 gr hakket chokolade

Alt blandes og bages ved 180 grader. Jeg bager bundene enkeltvis så skal de have 10-15 min.

Det er en meget klæg kage - jeg ellllllllsker den

lækkert tak..

Anmeld

23. juni 2011

Lene27

Den lykkelige skriver:

Jeg har lige bagt en sankt hans kage igår med skildpadde mousse.. det blev sååååå lækkert..  Smagte lige inden det kom i kagen
Jeg brugte 7 skildpadder og 2,5 dl fløde.. smeltede det i gryde.. lod det køle af også bare piske det fast..  mums.. Chokobundene kan jeg ikke sige noget om.. lavede med lyse bunde.. Men har prøvet lavet chokobunde.. har bare smidt opskriften væk.. men der er herinde fra "Opskrifter" jeg havde fundet den..

1000 tak så er det bare at gå igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.