Kan man fryse MMF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

piadas

Ja, egentligt et simpelt spørgsmål!

Jeg lavede min første kage for et par uger siden, men jeg fik lavet for meget MMF. Jeg smed det i fryseren, men kom til at tænke på, om man egentlig kan det?

I får lige et par billeder af kagen. Chokoladebunde med bountycreme og ananasmousse, smurt op med ultimate chocolate frosting og overtrukket med MMF. Mums, det var et hit!

Vi skal fejre min datters 7 års fødselsdag næste weekend, så har jeg en anledning til at prøve igen. Det skal vist være noget Hello Kitty-et eller andet, så må jeg se, om jeg kan finde ud af det!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

iris-mor

Hvor er den flot! Du er rigtig sej.

Jeg fryser MMF, så det går jeg ud fra du også kan.

Jeg tager det op og indne jeg bruger det giver jeg det lige 10-15 sek i microen, så er det nemmere at arbejde med.

God fødselsdag - tak for billeder og ser frem til næste kage

Anmeld

23. juni 2011

piadas

iris-mor skriver:

Hvor er den flot! Du er rigtig sej.

Jeg fryser MMF, så det går jeg ud fra du også kan.

Jeg tager det op og indne jeg bruger det giver jeg det lige 10-15 sek i microen, så er det nemmere at arbejde med.

God fødselsdag - tak for billeder og ser frem til næste kage

Tak skal du have!

Jeg lavede også MMF'en dagen før og kom den i køleskabet. Jeg kom den også i mikrovnen, da jeg skulle bruge den, så synes jeg slet ikke, det var svært at arbejde med.

Dejligt at den kan fryses - det tænkte jeg nok, for jeg kunne ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne.

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.