3D Scanning .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Mauser.

Hej Alle gravide .. 

Ville lige hører om nogen af jer har erfaring med 3D scanning, jeg har hørt at det skulle være godt fra uge 25 og derefter ? 

Men er uge 25 nok ? Altså er der meget at se på det tidspunkt ? 

På forhånd tak <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

channie-g

Mulleunge skriver:

Hej Alle gravide .. 

Ville lige hører om nogen af jer har erfaring med 3D scanning, jeg har hørt at det skulle være godt fra uge 25 og derefter ? 

Men er uge 25 nok ? Altså er der meget at se på det tidspunkt ? 

På forhånd tak <3 

vi har selv bestilt sådan en 3-4d scanning og vi fik anbefaldet uge 28 da der er noget med folstervandets mængde der spiller ind hvis man skal ha taget nogen gode billeder:-) men ved ikke lige andet end jeg fik afvide af scanningsjordemoderen... hvor skal du ha det lavet henne ??

Anmeld

22. juni 2011

Mauser.

channie-g skriver:

vi har selv bestilt sådan en 3-4d scanning og vi fik anbefaldet uge 28 da der er noget med folstervandets mængde der spiller ind hvis man skal ha taget nogen gode billeder:-) men ved ikke lige andet end jeg fik afvide af scanningsjordemoderen... hvor skal du ha det lavet henne ??

Det er jeg ikke sikker på endnu, men kan læse mig frem til at det skulle være godt allerede fra uge 24 

Anmeld

22. juni 2011

channie-g

Mulleunge skriver:

Det er jeg ikke sikker på endnu, men kan læse mig frem til at det skulle være godt allerede fra uge 24 

nu ved jeg ikke lige hvor du er fra men kan stærkt anbefalde dem i silkeborg... vi købte, den gang jeg blev gravid, en pakke med 3 scanninger og de er utrolige gode... smider lige et link, der kan du også læse hvornår det er beste og få det lavet...

http://www.scanningsjordemoderen.dk/scanninger/3d-scanning.html

Anmeld

22. juni 2011

Papaya

Vi fik lavet 3d scanning efter uge 26 og det var okay synes jeg. Men da hun lå det meste af tiden med ryggen op ad skulle jeg komme derind igen 3 uger efter, og det var super gode billeder og man kunne se rigtig meget!! Så synes at du skal vente til efter uge 26 i hvert falde..

Anmeld

22. juni 2011

Mauser.

Prisana skriver:

Vi fik lavet 3d scanning efter uge 26 og det var okay synes jeg. Men da hun lå det meste af tiden med ryggen op ad skulle jeg komme derind igen 3 uger efter, og det var super gode billeder og man kunne se rigtig meget!! Så synes at du skal vente til efter uge 26 i hvert falde..

Okay (: jeg ser lige på det, det står også at det har noget med kvindens vægt at hører, altså hvor nem man er at scanne ..

Anmeld

22. juni 2011

Papaya

Mulleunge skriver:

Okay (: jeg ser lige på det, det står også at det har noget med kvindens vægt at hører, altså hvor nem man er at scanne ..

Vi fik da også nogle super gode billeder med fra 1. scanning, men anden gang var lidt sjovere da det var mere baby-agtig at se på..

Men glæd dig

Anmeld

22. juni 2011

Ka+Ma=Be

Jeg fik en 3D scanning i uge 20+0 (fordi jeg alligevel fik en kønsscanning) jeg synes stadig det var så stort, og der var masser at se, så tror at 25+0 ville være fint
Kunne godt overveje en mere

Anmeld

22. juni 2011

Jemion

Vi fik den lavet da jeg var 28+6 og fik nogle super gode billeder med hjem

Anmeld

22. juni 2011

Mauser.

Okay mange tak piger (: jeg ville VILDT gerne nå det inden jeg skal på ferie, så der når jeg lige at komme i uge 25, ville altså være godt at se hende inden, skal være afsted noget tid nemlig ..  <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.