min søn har fået bumser ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn er 19 dage gammel og han ligner en teenager i ansigtet!? Han har fået en masse bumser, er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

-Sigrid-

Gitze skriver:

Min søn er 19 dage gammel og han ligner en teenager i ansigtet!? Han har fået en masse bumser, er det normalt?

Det er helt normalt, han har ligget i din jordemoder er pumpet med hormoner, lige så mange som hvis han havde været teenager.. Bare rolig, det går snart over 

Anmeld

22. juni 2011

Mutti2B

Mon ikke det bare er hormonknopper

Anmeld

22. juni 2011

Janni.

Er du sikker på at det er bumser? Det er vel ikke så nogen små hvide "prikker" ?

Anmeld

22. juni 2011

Valle81

Gitze skriver:

Ha ha:0) Smiler:0)

Det er ikke bumser - men det lilgner - det ved jeg:0)

Det kan være tre ting - hormonknopper, små fedtknopper eller varmeknopper - de forsvinder alle sammen af sig selv.

Du vil opleve at han fx her tilaften kan være helt "bumset til" men i morgen når han vågner er det væk og så kan det komme igen om aftenen.

Det vigtigste er at du IKKE piller i det - for guds skyld -så bliver der værre og du laver ar.

Christina

Anmeld

22. juni 2011

Skovrup

De er knupret røde og nogen er hvide inden i, men han har også en del talg knupper.

Anmeld

22. juni 2011

Skovrup

Valle81 skriver:

Ha ha:0) Smiler:0)

Det er ikke bumser - men det lilgner - det ved jeg:0)

Det kan være tre ting - hormonknopper, små fedtknopper eller varmeknopper - de forsvinder alle sammen af sig selv.

Du vil opleve at han fx her tilaften kan være helt "bumset til" men i morgen når han vågner er det væk og så kan det komme igen om aftenen.

Det vigtigste er at du IKKE piller i det - for guds skyld -så bliver der værre og du laver ar.

Christina

Jeg rør slet ikke ved dem, de var dér bare lige pludselig, de var dér igår morges og de er dér stadig. Varme knupper er det ikke, de mindre og de forsvinder jo hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.