Oppustet mave efter ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.502 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Babylil

Hej piger

Jeg har efter ægudtagning haft en meget oppustet mave. Det er 2 dage siden jeg fik taget æg ud. Den er kæmpe stor min mave Min mand synes også det er helt vildt. Vejer også 3 kg mere end for 3 dage siden.

I nat kunne jeg heller ikke sove pga. stærke mavesmerter 

Nogen der har lignende erfaringer efter ægudtagning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

LRJ

Babylil skriver:

Hej piger

Jeg har efter ægudtagning haft en meget oppustet mave. Det er 2 dage siden jeg fik taget æg ud. Den er kæmpe stor min mave Min mand synes også det er helt vildt. Vejer også 3 kg mere end for 3 dage siden.

Fik du slet ikk afvide at du skulle ringe med det samme hvis du tog på ? sys du skal ringe til kliniken med det samme og fortælle du har taget på

Anmeld

23. juni 2011

ønskebørn74

Babylil skriver:

Hej piger

Fat i kliniken, du kan være overstimuleret hvilket kan blive farligt... GOD BEDRING!!!!!

Anmeld

23. juni 2011

Babylil

Hej piger

Tak for jeres svar - men der var heldigvis ikke noget i vejen

Anmeld

4. juli 2011

os2

Hvordan gik det dig efter ÆU - jeg har lige været det igennem igår og føler mig helt vildt oppustet og lidt ondt i maven....jeg har ikke været på vægten endnu - snakkede du med klinikken og hvad sagde de ??

Anmeld

4. juli 2011

Babylil

os2 skriver:

Hvordan gik det dig efter ÆU - jeg har lige været det igennem igår og føler mig helt vildt oppustet og lidt ondt i maven....jeg har ikke været på vægten endnu - snakkede du med klinikken og hvad sagde de ??

Jeg var meget oppustet efter ÆU og lignede en gravid i 5. måned. Jeg havde også stærke mavesmerter og tog som sagt nogle kilo på i løbet af et par dage.

Jeg var til kontrol på klinikken, inden ægoplægningen skulle foretages. De undersøgte mig og der var overhovedet ingen tegn på overstimulering eller andet i vejen. Det hele så meget fint ud. 

Jeg tror derfor, at nogle oplever en stærkere smerte og ubehag end andre og det er vel ganske normalt. 

Men jeg tror altid man skal være opmærksom, for disse symptomer kan også være tegn på en overstimulering. 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.