gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

PernilleogDennis

Kris89 skriver:

jeg krydser alt hvad der kan krydses (undtagen min nedre dele selvf   = for at det vil lykkedes for mig lige så hurtigt.

krydser fingre for det lykkedes snarest, men husk du må ikke blive skuffet hvis der går længere tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Kris89

Dansker i England skriver:

Der gik 4 uger fra jeg testede positivt og mistede dagen efter til jeg testede positivt igen

Mvh Dansker i England 7+5

indtil videre nogle rigtig gode bud... måske det er lettere at  blive gravid efter SA end når man først lige går igang og aldrig har været gravid før?

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

PernilleogDennis skriver:

krydser fingre for det lykkedes snarest, men husk du må ikke blive skuffet hvis der går længere tid..

nej det bliver nok det værste. tror let jeg kan blive skuffet og er virkelig bange for om jeg først rigtig kan komme mig over SA'en når jeg er gravid igen. der kan jo gå lang tid.

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Hvordan har du kunne klare det psykisk? sys jeg har det slemt  bliver jeg da helt flov over

det skal du ikke være.. første gang jeg tabte syntes jeg faktisk var den væreste gang... har da selvfølgelig også været ked af det de andre 5 gange men med tiden er jeg bare blevet vred og stædig... det skal bare lykkedes og siger til mig selv jeg bare skal være stærk så skal det nok komme, og jeg vil ikke opgive kampen om at blive mor.. men nogen gange lader jeg også mig selv være ked af det, så jeg ikke går og gemmer på det... det er godt at få lov til at græde igennem engang imellem, det letter lidt...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

det skal du ikke være.. første gang jeg tabte syntes jeg faktisk var den væreste gang... har da selvfølgelig også været ked af det de andre 5 gange men med tiden er jeg bare blevet vred og stædig... det skal bare lykkedes og siger til mig selv jeg bare skal være stærk så skal det nok komme, og jeg vil ikke opgive kampen om at blive mor.. men nogen gange lader jeg også mig selv være ked af det, så jeg ikke går og gemmer på det... det er godt at få lov til at græde igennem engang imellem, det letter lidt...

Jeg har også tudeture.. kun 5-10 min (tirsdag godt nok tre kvarter) men som om efter 5-10 min kan jeg ikk rigtig græde mere. så er det ude, i hvert fald lige en time eller to, så kan det starte forfra.

Anmeld

22. juni 2011

Muffinmus

Efter min Ma tog det 2 år, efter min SA tog det 1 mdr...så meget stor forskel på mine to aborter men det kan gå begge veje efter både Ma og Sa, det ved ingen, men håber da det bedste for dig.

Anmeld

22. juni 2011

Dansker i England

Kris89 skriver:

indtil videre nogle rigtig gode bud... måske det er lettere at  blive gravid efter SA end når man først lige går igang og aldrig har været gravid før?

Når man først har været gravid en gang, er det vel lettere at blive det igen, i og med at kroppen "ved" hvad den skal gøre? det er i hvert fald min teori.

Jeg troede ikke, jeg kunne få børn, da jeg havde prøvet med min eks i flere år. Vupsi blev jeg gravid med min datter (med en rebound-guy), og kun ca 9 mdr efter var jeg gravid igen (med min første mand) og siden da har jeg været gravid to gange

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

MariaE skriver:

Efter min Ma tog det 2 år, efter min SA tog det 1 mdr...så meget stor forskel på mine to aborter men det kan gå begge veje efter både Ma og Sa, det ved ingen, men håber da det bedste for dig.

spørg nok rigtig dumt  men hvad er ma?

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Jeg har også tudeture.. kun 5-10 min (tirsdag godt nok tre kvarter) men som om efter 5-10 min kan jeg ikk rigtig græde mere. så er det ude, i hvert fald lige en time eller to, så kan det starte forfra.

netop det er også sådan det er for mig når jeg får de tudeture... men det er jo også helt okay for det er jo ganske normalt man er ked af det.. det skal også nok blive bedre med tiden... tror man vil få det meget værre hvis man bare gik og gemte det hele i sig selv..

nu har jeg været igennem det hele et par gange efterhånden så hvis du har lyst til at komme ud med det hele til nogen så skriver du endelig bare

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

netop det er også sådan det er for mig når jeg får de tudeture... men det er jo også helt okay for det er jo ganske normalt man er ked af det.. det skal også nok blive bedre med tiden... tror man vil få det meget værre hvis man bare gik og gemte det hele i sig selv..

nu har jeg været igennem det hele et par gange efterhånden så hvis du har lyst til at komme ud med det hele til nogen så skriver du endelig bare

Tusind tak... Det er et super forum det her.. selvom jeg allerede har lavet en hel del tråde føler jeg altid der er hjælp og vejledning at hente.. om ikke andet så støtte og kram gennem skærmen.

Det hjælper altsammen og hvor meget min familie og venner end vil hjælpe, har de ikke været i situationen... De bliver hurtigt trætte af at høre mine "klynk" (kom nu videre, du kan jo bare prøve igen, føler jeg de siger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.