Gled på trappen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

bobbles

Av for satan, skulle lige putte min datter, og gled lige da jeg gik på af trappen, hold kæft hvor gjorde det ondt på siden, så nu sidder jeg bare og slapper af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Frøken Christiansen skriver:

Av for satan, skulle lige putte min datter, og gled lige da jeg gik på af trappen, hold kæft hvor gjorde det ondt på siden, så nu sidder jeg bare og slapper af 

Øv da..;( Stakkels dig. Er maven ok?

Anmeld

22. juni 2011

bobbles

CamillaSoefelt skriver:

Øv da..;( Stakkels dig. Er maven ok?

det tror jeg har lidt ondt i siden men det var nok bare slaget

Anmeld

22. juni 2011

B&J

åhh nej dog håber dig og den lille i maven er okay  sikke et styrt

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

det tror jeg har lidt ondt i siden men det var nok bare slaget

ok..

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

Ved ikke hvor hårdt du faldt, men måske du lige skulle tage en snak med FG, bare så du ved, hvornår du skal reagere, fx hvor mange smerter må du have og i hvor lang tid, så det er sikkert, at maven er ok.

Anmeld

22. juni 2011

bobbles

Kofoed33 skriver:

Ved ikke hvor hårdt du faldt, men måske du lige skulle tage en snak med FG, bare så du ved, hvornår du skal reagere, fx hvor mange smerter må du have og i hvor lang tid, så det er sikkert, at maven er ok.

ja men kan bare ikke tage nogen steder da min datter lægger og sover og kæresten har først fri 22

Anmeld

22. juni 2011

Muffinmus

Kender det sørme godt, da jeg var 36 uger henne med den ene stod jeg også på røven ned af vores meget stejle trappe. Tog lige 8 trin på ryg og haleben

Endte med over 100 plukveer om dagen i 3 dage og så gik det over igen:-)

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

ja men kan bare ikke tage nogen steder da min datter lægger og sover og kæresten har først fri 22

Det er måske heller ikke nødvendigt før, hvis det overhovedet gør ondt der. Så længe du ikke bløder, har meget ondt eller for noget der minder om veer, tror jeg ikke det gør noget, at du bare ligger i sofaen og slipper helt af. Men igen, er ikke læge/jordmoder

Anmeld

22. juni 2011

bobbles

MariaE skriver:

Kender det sørme godt, da jeg var 36 uger henne med den ene stod jeg også på røven ned af vores meget stejle trappe. Tog lige 8 trin på ryg og haleben

Endte med over 100 plukveer om dagen i 3 dage og så gik det over igen:-)

okay har kun lidt ondt i siden jeg har ikke nogen plukkeveer, kan dog mærke at lille pigen sparker ret så kraftigt nu, så ser lige tiden an, kan jo ikke rigtig noget når manden er på job og har bilen, men halvanden time så har han fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.