Znuzke skriver:
Jeg har vist kun prøvet alm. gelenegle. Første gang jeg fik dem lavet synes jeg de var pæne i lang tid (måske fordi jeg var på messe 1.uge uden børn og opvask) Men de efterfølgende gange synes jeg ikke der gik så lang tid før de begyndte at slippe i siderne. Min egen teori går ud på at det er fordi neglene bliver bløde indenunder de kunstige negle.
395 er da billigt!! Hvor får du dem lavet henne?? Jeg får mine lavet sort og skal alligevel give ca. 500 kr.
Ja, jeg oplever også nogle gange, at de slipper hurtigt i siderne - tror ikke det er så godt med alt det opvask, bad osv., men sådan er det jo bare, når man er husmor, ik?

Jamen jeg går lavet dem i Næstved - hos Care Clinique (hendes hjemmeside er www.care-clinique.dk). Og ja, det er faktisk ret billigt.
Jeg har overvejet lidt at købe alt udstyret og selv lave dem...det koster ca. 2000.- kr. Jeg har haft det før, men solgte det igen, da jeg syntes der gik for meget tid med det. Men øvelse gør jo mester og det har jo hurtigt tjent sig ind....!
Hvor får du lavet - oppe nordpå? Er hun uddannet eller er det bare hygge??
Lone
Anmeld