Jer der får lavet gelénegle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2008

lonemus

..har I prøvet det nye organiske gelé??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Har ikke prøvet det, desværre.

Men er det ikke dyrt at få lavet?
Og hvor tit skal de "friskes op"?

Rikke.

Anmeld

5. december 2008

lonemus

Rikke skriver:

Har ikke prøvet det, desværre.

Men er det ikke dyrt at få lavet?
Og hvor tit skal de "friskes op"?

Rikke.

Det organiske gelé er vist helt nyt, og meget mere naturligt end den almindelige gelé.

Jeg fik lavet det for 1 uge siden og skal have frisket det op igen om 2 uger.
Jeg gav 395.- for det, og en opfyldning koster 225. kr.

Den nye gelé skulle ikke slippe i siderne - men det har min altså gjort på én negl...... Men det skal ikke files væk, da det kan opløses med acetone.

Lone

Anmeld

5. december 2008

ekzunz

Jeg har vist kun prøvet alm. gelenegle. Første gang jeg fik dem lavet synes jeg de var pæne i lang tid (måske fordi jeg var på messe 1.uge uden børn og opvask) Men de efterfølgende gange synes jeg ikke der gik så lang tid før de begyndte at slippe i siderne. Min egen teori går ud på at det er fordi neglene bliver bløde indenunder de kunstige negle.
395 er da billigt!! Hvor får du dem lavet henne?? Jeg får mine lavet sort og skal alligevel give ca. 500 kr.

Anmeld

6. december 2008

lonemus

Znuzke skriver:

Jeg har vist kun prøvet alm. gelenegle. Første gang jeg fik dem lavet synes jeg de var pæne i lang tid (måske fordi jeg var på messe 1.uge uden børn og opvask) Men de efterfølgende gange synes jeg ikke der gik så lang tid før de begyndte at slippe i siderne. Min egen teori går ud på at det er fordi neglene bliver bløde indenunder de kunstige negle.
395 er da billigt!! Hvor får du dem lavet henne?? Jeg får mine lavet sort og skal alligevel give ca. 500 kr.

Ja, jeg oplever også nogle gange, at de slipper hurtigt i siderne - tror ikke det er så godt med alt det opvask, bad osv., men sådan er det jo bare, når man er husmor, ik?

Jamen jeg går lavet dem i Næstved - hos Care Clinique (hendes hjemmeside er www.care-clinique.dk). Og ja, det er faktisk ret billigt.
Jeg har overvejet lidt at købe alt udstyret og selv lave dem...det koster ca. 2000.- kr. Jeg har haft det før, men solgte det igen, da jeg syntes der gik for meget tid med det. Men øvelse gør jo mester og det har jo hurtigt tjent sig ind....!

Hvor får du lavet - oppe nordpå? Er hun uddannet eller er det bare hygge??

Lone

Anmeld

7. december 2008

ekzunz

Jeg kan ikke se når jeg er blevet citeret - såååå øøøhhhh

Jeps - det er ca. 200 meter væk - dejligt nemt. Hun er uddannet, men hun arbejder ikke med det, så det er aften-tider og så har hun en ugentlig fridag hvor hun også tager kunder ind. Jeg tror hun har en rigtig god neben-geschæft!!!!

Men det lyder da som en god ide med lidt ekstra indtjening - kan man lave dem på sig selv???

Anmeld

8. december 2008

lonemus

Znuzke skriver:

Jeg kan ikke se når jeg er blevet citeret - såååå øøøhhhh

Jeps - det er ca. 200 meter væk - dejligt nemt. Hun er uddannet, men hun arbejder ikke med det, så det er aften-tider og så har hun en ugentlig fridag hvor hun også tager kunder ind. Jeg tror hun har en rigtig god neben-geschæft!!!!

Men det lyder da som en god ide med lidt ekstra indtjening - kan man lave dem på sig selv???

Ja, man kan sagtens lave dem på sig selv - det gjorde jeg flere gange sidste år. Det tager bare lidt længere tid.

Jeg havde jo fået organisk gelé på og nu er min ene negl snart væk - altså gelén.....så det organiske er altså ikke godt...jeg

Nu vil jeg købe et rigtig sæt til gelénegle, så laver jeg dem sku selv

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.