Ferie baby/barn hvad gjorde i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Christopher&Andreas

Hvad gjorde i med bleer?? vi skal til udlandet Rhodos nu her kan man ikke købe udemærket bleer dernede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har været på Mallorca 2 gange med blebørn og senest i maj. Vi havde en pakke med hjemmefra og købte nogen helt fine bleer dernede

Anmeld

22. juni 2011

piap

Hej Gitte

vi var der nede sammen med mine forældre og bror og hans familie for et par år siden, hvor mine nevøer og niece var små og de købt bleer der nede, de var udemærket sagde de og så vidt de kunne huske kan du også få nogle af de mærker var har her hjemme..

håber at du kan bruge det til noget

Pia

P.s god ferie

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Christopher&Andreas skriver:

Hvad gjorde i med bleer?? vi skal til udlandet Rhodos nu her kan man ikke købe udemærket bleer dernede???

Var det mig havde jeg taget med hjemmefra, de putter så meget parfume sjov i i udlandet og så kan i jo risikere ble eksem. Men der er garanteret osse nogen fine nok nogen dernede:-).

Anmeld

22. juni 2011

Maddox

Da vi havde vores den mindste med på Cypern sidste år, havde vi bleer med hjemmefra..

Anmeld

22. juni 2011

Christopher&Andreas

piap skriver:

Hej Gitte

vi var der nede sammen med mine forældre og bror og hans familie for et par år siden, hvor mine nevøer og niece var små og de købt bleer der nede, de var udemærket sagde de og så vidt de kunne huske kan du også få nogle af de mærker var har her hjemme..

håber at du kan bruge det til noget

Pia

P.s god ferie

hej pia... ok tak for det tror vi tager lidt med hjemmefra og ser hvad de har dernede uden parfume troede bare pampers var dernede også evt.

tak for det god sommer til jer også.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.