lidt billedespam af min dejlige prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Mother-love

nu er Isabella 23 dage gammel.. hold da op tiden flyver afsted.. men kan så ikke rigtig skille dagene ad lige pt.. de er meget ens hehe

Hun er så dejlig. Trods problemer med diarré og udtømte bryster i denne uge og hun skal på børneafd. imorgen og tjekkes om der kan være noget galt siden hun bliver ved med at have diarré, så er hun utrolig nem.. men denne uge har dæmme været hård..

men krydser fingre for hun ikke fejler noget...

elsker min lille pige..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

CamillaSoefelt

michelledam skriver:

nu er Isabella 23 dage gammel.. hold da op tiden flyver afsted.. men kan så ikke rigtig skille dagene ad lige pt.. de er meget ens hehe

Hun er så dejlig. Trods problemer med diarré og udtømte bryster i denne uge og hun skal på børneafd. imorgen og tjekkes om der kan være noget galt siden hun bliver ved med at have diarré, så er hun utrolig nem.. men denne uge har dæmme været hård..

elsker min lille pige..

Nuuuurrrrr hvor er hun dejlig:-)!!!

Anmeld

22. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

elsker min lille pige..

Eeeeej, kan da slet ikke forså Madeleine engang har været SÅ lille.
Hvor er hun da dejlig, Michelle!!!! Lille mus

Anmeld

22. juni 2011

Mother-love

CamillaSoefelt skriver:

Nuuuurrrrr hvor er hun dejlig:-)!!!

tark

Anmeld

22. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Eeeeej, kan da slet ikke forså Madeleine engang har været SÅ lille.
Hvor er hun da dejlig, Michelle!!!! Lille mus

hehe tark søde jeg glæder mig også til hun bliver lidt større så hun er lidt mere rubust hehe

Anmeld

22. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hehe tark søde jeg glæder mig også til hun bliver lidt større så hun er lidt mere rubust hehe

Nej nej nej..... NYD det, lige nu ligger hun stille når hun skal skiftes haha...

Anmeld

22. juni 2011

K&S

Ih, hvor er hun skøn

for at alt er okay...!

Anmeld

22. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Nej nej nej..... NYD det, lige nu ligger hun stille når hun skal skiftes haha...

hvad???  griner kender ikke noget til har jeg ikke prøvet.. Isabella ligger dæmme ikke stille når hun skal skiftes griner.. men musler helt vildt.. min far og hans kæreste siger også at de aldrig har set et spædbarn ligge på den måde hehe...

Anmeld

22. juni 2011

Mother-love

K&S skriver:

Ih, hvor er hun skøn

for at alt er okay...!

mange tak skal du have

Anmeld

22. juni 2011

Isabella_mor

lille smukke Isabella  hun er da yndig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.