Bange for skum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Frk Mig

Hej i dejlige kvinder ..

Som overskriften lyder så er Noah bange for skum når han er i bad .. Han skriger som en gal hvis der er skum i vandet når han skal i bad .. Jeg aner ikke mine levende råd .. for jeg syntes jo der skal en smule sæbe i når han kommer beskidt hjem fra Dp .. 

Er der nogle der har oplevet det samme med jeres børn?

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

MaliksMor

Det var Malik også da han var 8-9 månede men det gil hurtigt over, så var det sjovt og ikke farligt.

Anmeld

22. juni 2011

Frk Mig

MaliksMor skriver:

Det var Malik også da han var 8-9 månede men det gil hurtigt over, så var det sjovt og ikke farligt.

Var det os bare fra den ene dag til den anden? 2 dage før han ikke ville i bad med skum havde han selv siddet og hygget sig med alt skummet .. Men så 2 dage efter skreg han i vildens sky da der var skum i .. 

Anmeld

22. juni 2011

JeNoVa

Frk Mig skriver:

Hej i dejlige kvinder ..

Som overskriften lyder så er Noah bange for skum når han er i bad .. Han skriger som en gal hvis der er skum i vandet når han skal i bad .. Jeg aner ikke mine levende råd .. for jeg syntes jo der skal en smule sæbe i når han kommer beskidt hjem fra Dp .. 

Er der nogle der har oplevet det samme med jeres børn?

Knus Carina

Jeg synes egentlig ikke, det er nødvendigt at bade børnene med sæbe. Men hvad med at putte Noah i rent vand og så bare sæbe ham ind med en svamp/klud. Så kommer der ikke så meget skum.

Anmeld

22. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bare lade være med, at putte sæbe i og så vaske ham med lidt sæbe i en vaskeklud. Så er du udeover det problem

Anmeld

23. juni 2011

MaliksMor

Frk Mig skriver:

Var det os bare fra den ene dag til den anden? 2 dage før han ikke ville i bad med skum havde han selv siddet og hygget sig med alt skummet .. Men så 2 dage efter skreg han i vildens sky da der var skum i .. 

Ja, og han virkede ekstrem bange for skummet. Men, så kort tid efter var han ligeglad også legede han med det igen, og siden har der ikke været noget. Jeg lagde noget på mit hår imens han sad i det også var det pludselig rigtig sjovt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.