hvilken madras er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Carl-Emil's mor

Ja jeg ved godt det er meget tidligt at spørge om det så det behøver jeg ikke få en kommentar med om på vejen   ( bare lige for at være på forkant og en anelse antagende &nbsp

Men hvilken madras har I valgt til jeres barnevogn, lift og vugge/seng??

Hvad var præcis grunden for at I valgte denne ??

Jeg synes der er rigtig mange valgmuligheder når man kigger rundt men en ting er sikkert det skal være det bedste for vi går ikke på kompromi med noget, hellere end dyr madras end en billig bare pga prisen..

Knus hende der for første gang i sin graviditet kan mærke hun er det for alvor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Mumto3

Vi valgte springmadras til tremmesengen ,men har senere læst at det var det  'helt forkerte valg', da det er alt for hårdt for de små pus, som slet ikke kan udnytte fjederne i en springmadras.

Problemet med skummadrasser er at de afgasser et eller andet stof/kemi, så det er en god ide at få den hjem itl baby i god til til 'afgasning' og gerne vaske den i vaskemaskinen et par gange, eller alternativt købe en økologisk madrads. Det sidste ville jeg havde gjort, hvis det var nu jeg skulle ud og købe udstyr.

Anmeld

22. juni 2011

2babygirls

Ja jeg ved godt det er meget tidligt at spørge om det så det behøver jeg ikke få en kommentar med om på vejen   ( bare lige for at være på forkant og en anelse antagende &nbsp

Men hvilken madras har I valgt til jeres barnevogn, lift og vugge/seng??

Hvad var præcis grunden for at I valgte denne ??

Jeg synes der er rigtig mange valgmuligheder når man kigger rundt men en ting er sikkert det skal være det bedste for vi går ikke på kompromi med noget, hellere end dyr madras end en billig bare pga prisen..

Knus hende der for første gang i sin graviditet kan mærke hun er det for alvor

Vi valgte en dunlopillo til sengen og barnevognen og en helsemadras til liften, da den jo kun skulle bruges i kort tid. Derudover havde vi babyskies madrassen til når hun lå på gulvet mens jeg var i bad eller når vi spiste. Den støtter hovedet, så det var rart.

Vi valgte hun skulle have det bedste af det bedste, da hun tids nok kan købe noget billigt skidt og sove på, på et kollegie

Det samme vil gælde sko, hun skal ikke gå i noget der ikke støtter, før hun selv bestemer

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

Tina&Martin skriver:

Vi valgte en dunlopillo til sengen og barnevognen og en helsemadras til liften, da den jo kun skulle bruges i kort tid. Derudover havde vi babyskies madrassen til når hun lå på gulvet mens jeg var i bad eller når vi spiste. Den støtter hovedet, så det var rart.

Vi valgte hun skulle have det bedste af det bedste, da hun tids nok kan købe noget billigt skidt og sove på, på et kollegie

Det samme vil gælde sko, hun skal ikke gå i noget der ikke støtter, før hun selv bestemer

Det er også dunlopillo der var i vores tanker

Hvor købte I jeres henne og hvilken en af dem??? Mindes at have set forskellige af dem nemlig...

For os er det vigtigt at det er det bedste af det bedste da vi mener at når man bruger så mange tid på at sove som bebs skal det give det bedste resultat... vi vil jo heller ikke selv ligge os til at sove i noget skod

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

MorTilJanuar skriver:

Det er også dunlopillo der var i vores tanker

Hvor købte I jeres henne og hvilken en af dem??? Mindes at have set forskellige af dem nemlig...

For os er det vigtigt at det er det bedste af det bedste da vi mener at når man bruger så mange tid på at sove som bebs skal det give det bedste resultat... vi vil jo heller ikke selv ligge os til at sove i noget skod

Nemlig
Vi købte vores i babysam... Hun viste os kun en udgave af dunlopilloen, så ved ikke om de har andre slags???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.