Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa.
Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med denne barnevogn
http://www.babysam.dk/scandia-basic.aspx
Vi står og skal snart købe barnevogn til bettemanden og vi overvejer enten en marolle eller denne her. Har i nogle erfaringer med den? Både gode som dårlige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Hejsa. Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med denne barnevogn http://www.babysam.dk/scandia-basic.aspx Vi står og skal snart købe barnevogn til bettemanden og vi overvejer enten en marolle eller denne her. Har i nogle erfaringer med den? Både gode som dårlige
Vi har en gammel scandia som står ved dagplejeren som ekstra barnevogn vi har købt brugt, den har jeg intet og klage over
Mille83 skriver: Vi har en gammel scandia som står ved dagplejeren som ekstra barnevogn vi har købt brugt, den har jeg intet og klage over
jeg har også kun hørt godt om scandia. Men jeg tænker også mest over om stellet bliver meget løst eller om den er stabil og bliver ved med at være det.
Chraz skriver: jeg har også kun hørt godt om scandia. Men jeg tænker også mest over om stellet bliver meget løst eller om den er stabil og bliver ved med at være det.
Vores er vist 3 år gammel og meget stabil, den fejler virkelig intet
Mille83 skriver: Vores er vist 3 år gammel og meget stabil, den fejler virkelig intet
okay. Mange tak for svar. Synes godt nok det er svært at vælge
Chraz skriver: okay. Mange tak for svar. Synes godt nok det er svært at vælge
Er det også, vi endte med en bugaboo da vi bor i byen, idag bruger vi den som klapvogn, den er fantastisk
Jeg har denne barnevogn, og jeg elsker den!!!
Vi har en Scandia Basic
Den kan varmt anbefales Min datter er 14 måneder nu og den er ikke blevet løs nogle steder Den er som da vi købte den
Mange tak for svar allesammen. Jeg har også kun hørt godt om scandia. Men ved ikke endnu hvad der ender med.. Aldrig har jeg haft så svært ved at vælge en barnevogn. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128