Hvad synes i er en passende alders forskel på børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2008

starsofheaven

jeg har en datter og vi vil gerne have flere, men hvor mange år er passende mellem dem? personligt sys ejg der skal være ca 2-3 år mellem??...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Diana...

Det jo forskelligt om man er klar el ikk. Min kæreste vil gerne have at vi skal i gang igen med det samme når jeg har født hvor jeg synes der gerne må gå et par år.

Anmeld

5. december 2008

Anja

Tror der er lige så mange meninger som mennesker hvad det angår

Vi har 2 år og 10 mdr mellem nr 1 og nr 2 og det har været super godt. Den store har været rimeligt selvhjulpen og har ikke været spor jaloux.

Der er kun 16 mdr mellem nr 2 og nr 3. Nr 3 er kun 7 uger gammel, så det er lidt tidligt at sige om det er en god aldersforskel, men det er gået rigtigt godt ind til videre. Det er bevidst, at der er så lidt forskel mellem de to, da vi håber at de kommer til at få meget glæde af hinanden og kunne lege mere ligeværdigt end de to ældste kan med hinanden.

Anmeld

5. december 2008

xxx

Tror der er lige så mange meninger som mennesker hvad det angår

Ja lige mine ord, det kan du ikke få noget helt konkret svar på.
Her har vi det fint nok med at der ikke er længere imellem dem end der er, at de er kommet lidt trip trap træsko, men det er smag og behag, og hvad du selv er klar til

Anmeld

5. december 2008

starsofheaven

tak for jeres svar og ja der er mange meninger men ville bare høre hvordan i tænkte osv. Jeg er selv enebarn og har virkelig savnet en bror eller søster så det vil jeg helt sikkert have at min datter skal have!

Anmeld

5. december 2008

MorCamilla

Jeg synes INDEN vi fik Mikkel, (som fik en hård start på livet) at der skulle være 2-3 år mellem mine børn, -lige som du synes.. Men tja, Mikkel bliver 3 år til jan. 09, (om en måned -tiden flyver jo afsted) og næ jeg er ikke gravid og vi har heller ikke planer om at jeg skal være det, sådan inden for nærmeste fremtid...

Så min konklution af hvor mange år der skal være mellem børnene, er fuldstændig op til hvornår forældrene føler sig klar på en at et barn mere.. For nogle går det 1 år og for andre går der 10 år... (sådan er vi jo alle så forskellige )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.