hmm, har i en idé om hvordan jeg kan lave denne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Magsen

????? og her tænker jeg altså både form, farver og alt :s 

jeg har ikke en rød pen så jeg bliver vidt nødt til at bruge rød farve, men de få gange jeg har prøvet det, så er den smattet ud, og det må den jo ikke nu ? :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

ZamanogDania

Troede lige det var en rigtig kage

Jamen du kan lave en rund kage også betræk det med fondant. Også kan du bare tag en kniv og lave de der streger på hatten med den. Hvis du forstår

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Troede lige det var en rigtig kage

Jamen du kan lave en rund kage også betræk det med fondant. Også kan du bare tag en kniv og lave de der streger på hatten med den. Hvis du forstår

jamen de der ''buler'' i huen, hvordan får jeg dog dem, når jeg ikke har noget købe fondant og bliver nødt til at LAVE det selv .. synes det er svært og bøje rundt med uden at det bliver grimt :/ .. 

og læs lige hvad jeg har skrevet nu, der står lidt mere nu :b ..

og de der duttter der hænger ud af kagen'???

Anmeld

22. juni 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

jamen de der ''buler'' i huen, hvordan får jeg dog dem, når jeg ikke har noget købe fondant og bliver nødt til at LAVE det selv .. synes det er svært og bøje rundt med uden at det bliver grimt :/ .. 

De der dutter hehe kan du rulle fondanten også kan du klippe den i den størrelse du skal hav. Også kan du samle dem til en stor bunke. Hvis du forstår.

Forstår ikke rigtig hvad du skal bruge rød til?

Anmeld

22. juni 2011

Kay

Maggieh skriver:

du kan ik nå at købe noget fondant???

jeg ville nok "folde" fondanten... lidt lige som det ligner at stoffet er... og "frynserne" ville jeg lave ved at lave en flad rektankel... og så skære strilmer (i de forskellige farver) og så samle dem sådan rundt... giver det mening??

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

De der dutter hehe kan du rulle fondanten også kan du klippe den i den størrelse du skal hav. Også kan du samle dem til en stor bunke. Hvis du forstår.

Forstår ikke rigtig hvad du skal bruge rød til?

hihih, der hvor ''HT'' står på, det er med røde striber :b ..

smart, men endnu smartere det kay har skrevet lige under, læs det lige, det havde jeg aldrig tænkt over 

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Kay skriver:

du kan ik nå at købe noget fondant???

jeg ville nok "folde" fondanten... lidt lige som det ligner at stoffet er... og "frynserne" ville jeg lave ved at lave en flad rektankel... og så skære strilmer (i de forskellige farver) og så samle dem sådan rundt... giver det mening??

neeeeeeej !! 

SMART !!!! tak 

Anmeld

22. juni 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

hihih, der hvor ''HT'' står på, det er med røde striber :b ..

smart, men endnu smartere det kay har skrevet lige under, læs det lige, det havde jeg aldrig tænkt over 

Nårh ja det tænkte jeg os på, men var bare for sent med det. Hjernen skulle tænke lidt

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Nårh ja det tænkte jeg os på, men var bare for sent med det. Hjernen skulle tænke lidt

hmm, det tænkte jeg SLET ikke på 

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Til de røde striber tror jeg ikke, jeg ville turde male dem på. Især hvis det er på sort. Jeg ville rulle rød fondant rigtig tyndt og lægge en stribe af det på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.