Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
moars skriver: er interesseret i: molo regnbue body samt Ida T body med hval i str. 68 Ida T heldragt sort med glad ansigt samt Ida T heldragt brun med aber begge str. 68 hvad siger du til 200 incl. porto ? m.v.h.
er interesseret i:
molo regnbue body samt Ida T body med hval i str. 68
Ida T heldragt sort med glad ansigt samt Ida T heldragt brun med aber begge str. 68
hvad siger du til 200 incl. porto ?
m.v.h.
jeg siger 320.- pp Eftersom det er i fin sand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama2980 skriver: Hvad skal du have for det her i str. 68. Molo regnbue body. Molo heldragt med hajer + får. IdaT heldragt brun. Hollys heldragterne
Hvad skal du have for det her i str. 68.
Molo regnbue body.
Molo heldragt med hajer + får.
IdaT heldragt brun.
Hollys heldragterne
der er to holly dragter som er solgt.
men ellers 320.- pp
kunne godt være interesseret i molo regnbuebody + molo body med hajer og molodragt med hajer.
Hvad er samlet pris inkl porto hvis det da ikke er solgt
Philippa skriver: der er to holly dragter som er solgt. men ellers 320.- pp
Synes at det er dyrt for 4 stykker brugt tøj. Normalt bliver molo heldragter solgt for max. 70-80 kr. og en body for 50. Hvad tager du for dem enkeltvis?
ledermus skriver: kunne godt være interesseret i molo regnbuebody + molo body med hajer og molodragt med hajer. Hvad er samlet pris inkl porto hvis det da ikke er solgt
270.-
Mama2980 skriver: Synes at det er dyrt for 4 stykker brugt tøj. Normalt bliver molo heldragter solgt for max. 70-80 kr. og en body for 50. Hvad tager du for dem enkeltvis?
80.- for heldragter og 60 for body'er
Philippa skriver: 80.- for heldragter og 60 for body'er
Så bliver det da også kun 300 kr?
Jeg snupper de 3 heldragter for 240 kr. pp. Bare send dine oplysninger i et brev
Philippa skriver: jeg siger 320.- pp Eftersom det er i fin sand
ok ingen interesse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128