Hjul der knager.. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.671 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

hc=k

Jeg har en Herqules klapvogn som jeg er i gang med at sætte lidt i stand, men det er mig virkelig en gåde hvorfor hjulene knager.
Det er sådan nogle massiv gummihjul / punkterfrie hjul. Nu er det jeg spørger jer herinde om der er nogle der har været ude for det samme og om der er nogle der ved hvordan man kan få dem til at holde op med det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Nettemor

hc=k skriver:

Jeg har en Herqules klapvogn som jeg er i gang med at sætte lidt i stand, men det er mig virkelig en gåde hvorfor hjulene knager.
Det er sådan nogle massiv gummihjul / punkterfrie hjul. Nu er det jeg spørger jer herinde om der er nogle der har været ude for det samme og om der er nogle der ved hvordan man kan få dem til at holde op med det???

har du prøvet at smøre i ledet?

Anmeld

22. juni 2011

hc=k

nettemor skriver:

har du prøvet at smøre i ledet?

Hva for et led??  Det er selve hjulet altså gummien der knager

Anmeld

22. juni 2011

Nettemor

hc=k skriver:

nåh men det er vel meget normalt. ? bildæk larmer jo fx også? det er jo friktion

Anmeld

22. juni 2011

Dot D

hc=k skriver:

Det gør et af vores også, har undret mig meget over det... Det er en Emmaljunga

Anmeld

22. juni 2011

hc=k

nettemor skriver:

nåh men det er vel meget normalt. ? bildæk larmer jo fx også? det er jo friktion

Jo jo men det larmer rigtig meget. Man burde da kunne gøre et eller andet for jeg er lige ved at blive sindsyg

Anmeld

22. juni 2011

serinasmor

hvor gammel er den ??

det kan nemlig godt tænkes at det er gummiet der har "sat" sig ... det er ikke farligt men bare ælde ...

om man kan gøre noget ved det ved jeg ikke

jeg trot jeg ville prøve at smørre selve gummiet med noget silikone eller lign ...

Anmeld

22. juni 2011

hc=k

Dot D skriver:

Det gør et af vores også, har undret mig meget over det... Det er en Emmaljunga

Det er virkelig belastende.

Anmeld

22. juni 2011

hc=k

serinasmor skriver:

hvor gammel er den ??

det kan nemlig godt tænkes at det er gummiet der har "sat" sig ... det er ikke farligt men bare ælde ...

om man kan gøre noget ved det ved jeg ikke

jeg trot jeg ville prøve at smørre selve gummiet med noget silikone eller lign ...

Jeg tror nok den er et sted mellem 2 og 4 år gammel. Jeg har købt den brugt og den laves ikke mere.

Jeg snakkede med en cykelhandler om man kunne smøre noget på dækket, men det synes han ikke var en god ide.

Anmeld

22. juni 2011

Dot D

hc=k skriver:

Det er virkelig belastende.

Ja, og det er kun et dæk, der gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.