har fået nok af mit forhold!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Anonym trådstarter

Min mand kommer ud med sine følelser foran min mor og ikke for mig. Han sagde forleden dag at han føler sig lænket fast og må intet . Jeg er træt af et forhold hvor han ikke kan sige sine følelser til mig så heller gå fra hinanden for kan ikke klar det mere !! Jeg ønsker ham frihed så han ikke føler sig lænket . Det sårede mig da han sagde det . Vil have han bliver single og føler sig fri og kan gør det han vil .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Rikkeas

Anonym skriver:

Min mand kommer ud med sine følelser foran min mor og ikke for mig. Han sagde forleden dag at han føler sig lænket fast og må intet . Jeg er træt af et forhold hvor han ikke kan sige sine følelser til mig så heller gå fra hinanden for kan ikke klar det mere !! Jeg ønsker ham frihed så han ikke føler sig lænket . Det sårede mig da han sagde det . Vil have han bliver single og føler sig fri og kan gør det han vil .

Hejsa. Hvor kan jeg godt forstå dig. Hvor længe har I været sammen?  + Har I kunne tale om tingene førhen, eller har det altid været sådan?

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

rikkeas skriver:

Hejsa. Hvor kan jeg godt forstå dig. Hvor længe har I været sammen?  + Har I kunne tale om tingene førhen, eller har det altid været sådan?

Han har altid holdt sin kæft og aldrig sagt sin mening selvom jeg flere gange har bedt ham om at sige sin mening for ellers kom vi aldrig videre. Men når han så vælger at komme ud med det hos min mor gjorde mig vred . Så i dag sagde jeg til ham at han sku tage over hos sin ven for jeg gider ikke se ham . Han skal have frihed så kan han få så med som han vil

Anmeld

22. juni 2011

henh01

Pas på du ikke gør noget overilet.. Hvis din mand føler sig lænket fast så må I i samarbejde finde en løsning hvorved han føler sig mere fri. Ved ikke om I har børn, men mænd får ret ofte fødselsdepressioner - måske det er sådan en der ligger og lurer. Du skal nok bare ikke forvente at han erkender det, da det for mænd er meget tabubelagt.

Anmeld

22. juni 2011

Rikkeas

Anonym skriver:

Han har altid holdt sin kæft og aldrig sagt sin mening selvom jeg flere gange har bedt ham om at sige sin mening for ellers kom vi aldrig videre. Men når han så vælger at komme ud med det hos min mor gjorde mig vred . Så i dag sagde jeg til ham at han sku tage over hos sin ven for jeg gider ikke se ham . Han skal have frihed så kan han få så med som han vil

hmn. jamen.. hvis han føler sig bundet fast i jeres forhold, så skal I samarbejde og finde en løsning.

har du tænkt over, at der måske er en grund til at han ikke vælger, at lette sit hjerte hos dig? 

Anmeld

22. juni 2011

mortilflere

Den måde du reagere på kan jeg sg godt følge ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.